קריאייטיב

כתבות אחרונות

 

בית-הספר "עבודי קריאייטיב" מתרחב; יעביר גם שיעורים און-ליין

בית-הספר לפרסום עובר למיקום חדש ברחוב דוד חכמי בתל-אביב

שירות גלובס‏ 22/07/2010

טכנולוגיה ופרסום: איך הכול משתלב? תשובות בוועידת תקשורת ונתח שוק

מושב מיוחד בוועידה ידון בהשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר

שירות גלובס 06/07/2010

הגרנד פרי שלי: מיכל המאירי מסכמת את פסטיבל הפרסום בקאן

בקריאייטיב אין אמת אחת: יש עבודות שנשארות בחוץ בלי סיבה - ואחרות שזוכות בפרסים למרות שאין תמימות דעים לגביהן ■ מבט על כמה עבודות מעניינות, שלא בהכרח זכו בפרסים בפסטיבל קאן שננעל שלשום

מיכל המאירי 28/06/2010

פסטיבל הפרסום בקאן: מיהם הזוכים בחצי השני של הפסטיבל?

אחרי שבוע מרתק של הרצאות, עבודות פרסום עוצרות נשימה ואוויר פסגות קריאטיבי, הסתיים פסטיבל קאן

יורם לוי 27/06/2010

דברים שרואים מקאן: מה למדנו מפסטיבל הפרסום בצרפת?

האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום

מיכל המאירי 24/06/2010

ככה כן בונים קמפיין

שתי דוגמאות לקריאייטיב מעולה בפסטיבל קאן, שבו מילת המפתח השנה היא Engagement

יורם לוי 23/06/2010

פסטיבל קאן: קאנון זכו בקטגוריית המדיה; דיזל ובירה אנדס זכו בקטגוריית החוצות

‎מגזין "אד אייג'" מנתח את פרסי הגרנד פרי הבולטים בפסטיבל: קאנון זכו לציון מיוחד בשל השיתופיות ■ קמפיין דיזל התבסס על התובנה ש"להיות טיפש" משמעותו להעז ■ בירה אנדס עשתה פעילות ייחודית בפאבים בארגנטינה

אדוורטייזינג אייג' 23/06/2010

זכיות ראשונות בפסטיבל הפרסום בקאן: 3 אריות לשלמור, 1 לבאומן

‎שלמור זכו באריה הזהב עבור קמפיין הרדיו ל-‏SDIA‏ ■ באומן זכו באריה הברונזה, לראשונה בתולדות המשרד, עבור קמפיין "הבועה" לעמותת "בקול"

‎‎חגית ברונסקי‏ 22/06/2010

יום הדין בפסטיבל קאן

לאחר 5 ימי שיפוט בפסטיבל, המסקנה הברורה היא כי חוויית הצרכן היא האלמנט השולט

קובי ברקי 21/06/2010

מיהם משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו?

משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו או עבודות בעלות ערך חברתי עושים זאת מכל הסיבות המצפוניות הנכונות, אך כולם גם מודעים לחופש הקריאטיבי שעבודות מסוג זה מאפשרות ולפרסים שהן עשויות לקטוף

חגית ברונסקי 06/06/2010

הקמפיינים הזוכים בגרנד קקטוס: פלאפון, yes, AXE, אלמקס ודפי זהב

השפה הפרסומית החדשה של פלאפון הותירה חותם על שופטי הקקטוס: שתי גירסאות שלה זכו בתחרות - האחת בפרס הגרנד והשנייה במדליית זהב ■ בלטו לטובה הזכיות בקטגוריית הפרסום הקהילתי, שגרפו 6 מדליות זהב

חגית ברונסקי 25/05/2010

הסוד של קריאייטיב מוצלח: אילו קמפיינים בינלאומיים הבריקו השנה?

יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם

חגית ברונסקי 25/05/2010

קמפיין אקסלנס נשואה הוא הבחירה של שופט הקקטוס עופר גולן

יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני

עופר גולן 24/05/2010

המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב

"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות

חגית ברונסקי 24/05/2010

אלן רוזנשיין, מנכ"ל ויו"ר BBDO לשעבר, ירצה בפסטיבל קקטוס הזהב

רוזנשיין, שהוכתר ע"י המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ידון בהרצאתו במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן

חגית ברונסקי 23/05/2010

   1234567891011121314   

   נמצאו 223 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 14