בית-הספר לפרסום עובר למיקום חדש ברחוב דוד חכמי בתל-אביב
מושב מיוחד בוועידה ידון בהשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר
בקריאייטיב אין אמת אחת: יש עבודות שנשארות בחוץ בלי סיבה - ואחרות שזוכות בפרסים למרות שאין תמימות דעים לגביהן ■ מבט על כמה עבודות מעניינות, שלא בהכרח זכו בפרסים בפסטיבל קאן שננעל שלשום
אחרי שבוע מרתק של הרצאות, עבודות פרסום עוצרות נשימה ואוויר פסגות קריאטיבי, הסתיים פסטיבל קאן
האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום
שתי דוגמאות לקריאייטיב מעולה בפסטיבל קאן, שבו מילת המפתח השנה היא Engagement
מגזין "אד אייג'" מנתח את פרסי הגרנד פרי הבולטים בפסטיבל: קאנון זכו לציון מיוחד בשל השיתופיות ■ קמפיין דיזל התבסס על התובנה ש"להיות טיפש" משמעותו להעז ■ בירה אנדס עשתה פעילות ייחודית בפאבים בארגנטינה
שלמור זכו באריה הזהב עבור קמפיין הרדיו ל-SDIA ■ באומן זכו באריה הברונזה, לראשונה בתולדות המשרד, עבור קמפיין "הבועה" לעמותת "בקול"
לאחר 5 ימי שיפוט בפסטיבל, המסקנה הברורה היא כי חוויית הצרכן היא האלמנט השולט
משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו או עבודות בעלות ערך חברתי עושים זאת מכל הסיבות המצפוניות הנכונות, אך כולם גם מודעים לחופש הקריאטיבי שעבודות מסוג זה מאפשרות ולפרסים שהן עשויות לקטוף
השפה הפרסומית החדשה של פלאפון הותירה חותם על שופטי הקקטוס: שתי גירסאות שלה זכו בתחרות - האחת בפרס הגרנד והשנייה במדליית זהב ■ בלטו לטובה הזכיות בקטגוריית הפרסום הקהילתי, שגרפו 6 מדליות זהב
יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם
יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
רוזנשיין, שהוכתר ע"י המגזין "Advertising Age" כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בתחום הפרסום ב-100 השנים האחרונות, ידון בהרצאתו במטרה הראשית של הקריאייטיב ובהשפעתו החיובית על המותג בעיני הצרכן
בינה מלאכותיתמקאן תל אביבמשרדי פרסוםעמותותענף הפרסוםפרסוםפרסומותקמפייןשיווקתחרות הפרסום גרנות