קריאייטיב

כתבות אחרונות

 
קמפיין מילקה

מכוונים ישר ללב: קמפיינים בתחום הדיירקט שבלטו השנה

הטכנולוגיה המתקדמת משרתת חברות שמנסות לייצר מערכות יחסים עם הצרכן, אבל מה שצריך זה רעיון אחד פשוט וגאוני ■ הנה כמה דוגמאות

רונה יעקבי 19/06/2014
פסטיבל קאן/ צילום: אתר הפסטיבל

"אריה הזהב": למה הזכייה בפסטיבל קאן חשובה לפרסומאים?

על רקע ביטול תחרות "קקטוס הזהב", מסתערים אנשי ענף הפרסום בישראל על תחרויות בינלאומיות ובראשן פסטיבל קאן ■ אך במציאות הלקוחות לא ממש מתרשמים מהפרסים, ומה שנשאר זה בעיקר טפיחה על השכם וחיזוק לאגו

ענת ביין-לובוביץ' 17/06/2014
מעין פרוינד / צילום: איל יצהר

"כל הדברים שמבאסים משרדי פרסום הם חוויה עבורנו"

מעין פרוינד, שחתום על קמפיין HOODIES עם בר רפאלי ורד בנד, רואה קשר חשוב בין עיצוב ליכולת למכור מותגים, ומאמין שקמפיין טלוויזיה הוא רק עוד מוצר שיווקי ■ "ברגע שמתפשרים באיכות התוצר לטובת גודל - שם המקום להפסיק"

ענת ביין-לובוביץ' 09/06/2014

"מדורת השבט הרווחית היא הדיגיטל ולא הטלוויזיה"

למקס שצ'רבקוב נמאס לעבוד במשרדי הפרסום הגדולים, שוויתרו לדבריו על תחום הדיגיטל ■ אז הוא הקים את חוליגנס - בוטיק קריאייטיב והפקות דיגיטל שפועל במודל חדש המנתק את העבודה היצירתית מהתגמול על המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 18/05/2014

"ענף הפרסום ירד לזנות; צריך לסגור הענף ולפתוח מחדש"

גם כשהיה חלק מהמשרדים הגדולים, אסי שביט - איש הקריאייטיב המוכשר אך שנוי במחלוקת - לא חסך ביקורת מהענף ■ היום, כשותף במשרד בינוני-קטן, הביקורת שלו חריפה מתמיד ■ "יש עדיין כמה לקוחות מספיק אינטליגנטיים"

ענת ביין-לובוביץ' 01/04/2014

מוציאים את הקוצים: הוצגו המלצות למתווה תחרות הפרסום

המפרסמים יחזרו לשפוט ויהפכו לחלק מהגשת העבודות, ייקבע סף מינמלי של הופעות לעבודה, ישונה מבנה הקטגוריות, ולא ייבחר קמפיין השנה

ענת ביין-לובוביץ' 12/02/2014

שנת הכלב: ב-3 פרסומות בסופרבול כיכב ידידו הטוב של האדם

יצרנית הבירה באדווייזר, ענקית המכוניות המשומשות קארמקס וחברת הרכב אאודי בחרו להציג בסופרבול פרסומות בכיכובם של כלבים

יגאל שמיר 03/02/2014

קקטוס הזהב עדיין רלוונטי? "צריך להוכיח שיש ערך כלכלי לקריאייטיב"

שנה לאחר שתחרות "קקטוס הזהב" עברה המתת חסד, מנסה ההנהלה הצעירה של איגוד הפרסום להשיבה לחיים ■ עכשיו נשאר להתווכח איך רותמים מחדש את המפרסמים לתהליך, וכמה משקל צריך לתת לבחינת האפקטיביות של קמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 07/01/2014

הפרסום ב-2013: המפרסמים יצאו מהבונקר, הקריאייטיב לא

‎למרות התאוששות מסוימת שנרשמה בענף הפרסום, הקמפיינים של 2013 לא היו חזקים במיוחד מבחינה קריאטיבית, ואופיינו בעיקר בשימוש מוגבר בפרזנטורים, בילדים ובז'אנר מחזות הזמר ■ ומה צפוי לנו ב-2014? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 19/12/2013

פייסבוק תערוך תחרות לקמפיינים הטובים ברשת החברתית

בתחרות דומה שנערכה בשנה שעברה זכה מותג העוגיות oreo במקום הראשון

צחי הופמן 05/11/2013
דומינו'ס פיצה | לפני כולם

איש הקריאייטיב יורם לוי מונה ליועץ פרסום לדומינו'ס פיצה

לוי לא אמור להחליף את משרד הפרסום מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב הרשת, אלא לקחת חלק פעיל בגיבוש הקריאייטיב והאסטרטגיה של מהלך חדש

ענת ביין-לובוביץ' 30/10/2013

"הפרסומות צריכות ליישר קו עם המציאות הישראלית"

איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 16/10/2013

שרים את הבריף: טרנד הפרסומות המזמרות שוטף את המסך

גל פרסומות המחזמר שוטף את המסך אך לא מצליח להשאיר חותם על הצופים, ורובן לא נכנסו למדד הזכורות והאהובות ■ האם מדובר בפתרון קריאטיבי קל מדי של משרדי הפרסום, ואיך קשורה לזה ההתאוששות מהמחאה? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 20/08/2013

ועידת MAD 2013: "ההאלי הופ" של הפרסום

בוועידה לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה שנערכה ב-17 ביולי משרדי הפרסום הציגו מצגות של 5 דקות של יצירתיות בפרסום

שירות גלובס 07/08/2013

יניב מלינרסקי: "אנשי קריאייטיב הם כנראה אנשים פחדנים"

מלינרסקי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים, נותר המום כשהוא צופה היום בפרסומות ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על הידרדרות הדרייב היצירתי במשרדי הפרסום, ועל ההחלטה לעזוב עמדת יועץ חיצוני נוחה לטובת פתיחת משרד קטן

ענת ביין-לובוביץ' 06/08/2013

תחרות פרסי האפי: השקת פיוז טי זכתה בפרס הגרנד אפי

הקמפיין להשקת המותג פיוז טי בישראל נוצר ע"י משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ מקאן-אריקסון ואדלר-חומסקי זכו במרב הפרסים בתחרות

ענת ביין-לובוביץ' 07/07/2013

   1234567891011121314   

   נמצאו 223 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 14