קריאטיב הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

ענת ביין-לובוביץ' 11/10/2011

"לעבוד במשרד פרסום נשמע סקסי, יצירתי; אז זהו, שלא"

חברי "גלובס" בפייסבוק מספרים על העבודה שלהם ■ והפעם: מיכל כזארי על ענף הפרסום

מיכל כזארי 06/10/2011

לא אוהב - לא עושה

אני כאן כי זה מה שאני אוהב לעשות, ואני לא אוהב להיות אובייקטיבי - אני אוהב להתחבר למה שאני עושה, אחרת אין טעם

אייל לינור 04/08/2011

פסטיבל הפרסום בקאן: עבודות פרו-בונו קריאטיביות במיוחד

הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל

מיכל המאירי 27/06/2011

גם גדולים יכולים להיות קריאטיביים: ניתוח הקמפיינים הבולטים בקאן

מנקודת המבט של שופט בתחרות הפרסום הבינלאומית בקאן, רואים דברים שלא רואים מכאן ■ הנה מספר דוגמאות לפרסום חדשני ומרגש

יורם לוי 21/06/2011

"אנשי הקריאייטיב הטובים ביותר - מחוץ למשרדי הפרסום"

כשקרן קיי נכנסה לעולם הפרסום היא הרגישה כמו תת-אדם, פירור אבק ■ בהמשך הרגישה שגוזרים עליה קופון - ופתחה משרד עצמאי ■ מה היא חושבת על הענף?

עדי דקל-קורן 08/06/2011

ריץ' סילברסטין: "אני לא אוהב פרסום כי רובו זוועתי"

סילברסטין, שותף במשרד הפרסום GOODBY, SILVERSTEIN & Partners, בפסטיבל קקטוס הזהב: "העבודה הטובה ביותר היא זו שעושים כשהלקוח לא התכוון אליה"

ענת ביין-לובוביץ' 26/05/2011

יגאל שמיר: "פופולרי לא בהכרח מתנגש עם איכות"

שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"

ענת ביין-לובוביץ' 26/05/2011

הזוכים ב'גרנד קקטוס': מסטיק הובה בובה, אורנג' ו-JDATE

בין הזוכים במדליות זהב בתחרות הקקטוס: קמפיין "אראלה תתקשרי אליי" של מפעל הפיס, "וופלים או בפלות" של עלית וגולדסטאר ■ במדיית הטלוויזיה לא חולקה השנה אף מדליית זהב

ענת ביין-לובוביץ' 25/05/2011

ארי מרקין בקקטוס הזהב: הטלוויזיה היא מדיה שלא תמות לעולם

מרקין, ‏‏מנהל הקריאייטיב של קריספין פורטר & בוגוסקי: "אם מצליחים למצוא משפט שיסכם את הקמפיין - סימן שהוא מוצלח"

‎‎חגית ברונסקי‏ 25/05/2011

"אין מספיק לקוחות כמו סטיב ג'ובס או ריצ'ארד ברנסון"

לקראת קקטוס הזהב, ריץ' סילברסטין נותן תובנה פשוטה לתעשייה שמחפשת כיוון: "לא משנה באיזה טכנולוגיה משתמשים ומה קורה בשוק, הבסיס של הפרסום הוא תמיד לספר סיפור טוב"

ענת ביין-לובוביץ' 25/05/2011

ארי מרקין: "אני מקווה יום אחד לעבוד רק על הבריף של ישראל"

מרקין, מנהל קריאייטיב בקריספין-פורטר&בוגוסקי, מגיע לארץ לרגל "קקטוס הזהב" ■ ל"גלובס" הוא מספר על בעיית המיתוג של ישראל ועל קונפליקט של איש דתי שפועל בעולם ברנז'אי-חילוני

יניב פוהורילס 19/05/2011

איש הקריאייטיב ריץ' סילברסטין ישתתף בפסטיבל קקטוס הזהב

‎‎סילברסטין, יו"ר משותף בחברת הפרסום ‏GOODBY, SILVERSTEIN & Partners‏, מאנשי הקריאייטיב המוכרים בעולם, אחראי בין היתר לקמפיין המיתולוגי ‏GOT MILK‏‏

‎‎שירות גלובס‏ 04/05/2011

הסתיים תהליך הגשת העבודות לתחרות קקטוס הזהב 2011

בתחרות יתמודדו 600 עבודות, ולראשונה ייקחו בה חלק גם עבודות המציגות תוכן שיווקי ■ בימים אלה מועברות העבודות מאתר ההגשות באינטרנט למערכת השיפוט הממוחשבת

שירות גלובס 21/03/2011

המצאת השיגעון

אמן אמיתי הוא זה שיודע למנף את תדמית המטורף לצרכיו ולחלוב ממנה כותרות רצויות

אייל לינור 13/02/2011

תופעה: למה משרדי הפרסום מעדיפים פתאום פרילאנסרים?

כשפונים לאנשי קריאייטיב פרילאנסרים - הם שמחים לבוא, לתת עבודה, לקחת צ'ק וללכת ■ עם זאת המחויבות שלהם נמוכה, והשימוש בהם יוצר בעיה מול אנשי הקריאייטיב של המשרד

חגית ברונסקי 31/08/2010

   1234567891011   

   נמצאו 176 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988