גוגל מעולם לא העלתה פרסומות בטלוויזיה, אך מותגים אחרים הכלילו את ענקית החיפוש בפרסומות שלהן ■ במקביל מקדמת גוגל את דפדפן הכרום באמצעות YouTube
השבוע גירסה חדשה לדפדפן שלה - Chrome 2.0 ■ החידוש העיקרי שאותו מבליטה גוגל הוא שזמן טעינת הדפים מהיר יותר ב-30%, כאשר מדובר בעמודי ווב מבוססי ג'אווה
בכנס מפתחים של גוגל שהתקיים היום בת"א אמר מהנדס בכיר מצוות הפיתוח של הדפדפן ל"גלובס": "אנחנו לא מרוויחים כסף משימוש בכרום, אלא רוצים לעודד אנשים להשתמש באינטרנט"
לפי נתוני GetClicky, את שוק הדפדפנים ממשיך להוביל האקספלורר של מיקרוסופט עם 53.1%
iPhone (אייפון)אבטחהאבטחת סייבראנדרואידאפלבבילוןבינה מלאכותיתגוגלהסטארט-אפים המבטיחים 2021 סייבר