פרסומת המחזמר של פרטנר בכיכובו של סטטיק ניצבת גם השבוע בראש - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין פוקס הום עם זהבה בן זוכה לשיעור אהדה גבוה, אך מתברג במקום האחרון מבחינת זכירות
שתי החנויות הראשונות שיוסבו לפורמט הן החנות החדשה של פוקס הום בפ"ת, וסניף נוסף בתוך פוקס הום במתחם G בראשל"צ • חיבורים ושותפויות שכאלה הפכו לפרקטיקה נפוצה בין בתי קפה לרשתות קמעונאות ברחבי העולם, כשהם שמאפשרים חיסכון בדמי השכירות לצד הגדלת התנועה בחנות
רשת המוצרים לבית מקבוצת פוקס יוצאת לדרך עצמאית, בנוסף למכירות באתר הסחר המקוון טרמינל איקס • פוקס הום מונה פריסה של 81 סניפים בפריסה ארצית
תחום הלבשת הבית, שלראשונה מדורג כקטגוריה נפרדת במדד המותגים, ממשיך לצמוח ומגלגל מיליארדי שקלים בשנה • מעבר להתלהבות הישראלית מאיקאה השבדית, רואים את ההערכה של הצרכן הישראלי למותגים כחול־לבן
גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע
פוקס תציע באמצעות המותג פוקס הום מתנות לחג באתר נפרד שיושב תחת הדומיין של אתר BUY2 ■ ברשת מציינים כי המוצרים נמכרים באתר בהנחה
מתכננת להרחיב את מנגו ב-15 סניפים, להרחיב את פוקס הום ב-19 סניפים ולהשיק בתוך שנתיים 24 חנויות למותג צ'רלס אנד קיט'
לפי הערכות, הקבוצה מבקשת לגייס בתוך שנה 800 אלף חברים לפחות ■ ויזל: "אנו שואפים להחזיק ביותר מ-50% מקניות האופנה והלייף סטייל של הלקוחות"
החנויות החדשות נפתחו בקניון מלחה ובקניון הדרים בהשקעה של כ-3 מיליון שקל ■ הרשת מתכננת לפתוח עוד 10 חנויות עד סוף 2014
במהלך יושקעו 50 מיליון שקל, שחלק הארי מתוכם ימומן על-ידי הקניונים והמרכזים המסחריים שבהם ייפתחו החנויות
תחנוך רשת נפרדת למותג ההלבשה התחתונה AERIE שתמנה 15 סניפים ■ המותג THE CHILDREN'S PLACE ימנה תוך שנתיים 12-16 סניפים
בין היתר נפתחו סניפים של בילבונג, אריסטו שמט, פוקס הום, טויס אר אס ועוד
רשת האופנה רשמה ברבעון הראשון של 2012 זינוק של 38% ברווח הנקי, שהגיע ל-7.6 מיליון שקל ■ החברה האיצה את פיתוח רשת פוקס הום
הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי פוקס: "זהו רבעון שמיני ברציפות של שיפור בתוצאות"
מנכ"ל ומבעלי רשת פוקס חונך השבוע 4 חנויות של פוקס הום, ורשת כלי הבית מונה כעת 16 סניפים ■ בשוק מעריכים כי פוקס הום תסגור את 2011 עם מכירות בהיקף של כ-50 מיליון שקל
מכירות פוקס ב-2010 נסקו ב-22.5% ל-727 מיליון שקל, והרווח הנקי עמד על 58 מיליון שקל ■ מכירות רשת ללין נסקו ל-90 מיליון שקל ■ ויזל: "עם ישראל הצביע ברגליים"
איקאהארקפהביתיליגולף אנד קוגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמדד המותגים 2019פוקספרטנרפרסומות