המוצרים יחלו להימכר בחנויות הדיוטי פרי החל מחודש יוני, ומחיריהם עתידים להיות זהים למחירי הדיוטי פרי באירופה • בנפיט חברה-בת של תאגיד מוצרי היוקרה LVMH, שנוצר לאחר מיזוג בין היתר האופנה לואי ויטון וחברת האלכוהול Moet Hennessy
סאגת היריבות בין ברנאר ארנו, בעלי לואי ויטון, לפרנסואה פינו, בעלי גוצ'י ואיב סן לורן, עולה מדרגה: השניים מתאמצים להטביע את חותמם על בירת צרפת באמצעות מבול של פרויקטי בנייה ושיפוץ של מבנים חדשים, ויש להם שפע של משאבים לשם כך
בעסקי המותרות, בגדים אופנתיים הם מוצר שנמכר במחיר הפסד כדי לפתות קונים לרכוש מוצרים אחרים, רווחיים יותר ■ במקרה של לואי ויטון, פריטים רווחיים אלה הם התיקים
החברה נמצאת בבעלות היזם אורן הולצמן מאז 2013 ■ מטרת ההשקעה היא להתרחב לארה"ב, ולכן מצד הרשת נעשתה פנייה רק לקרנות אמריקאיות ■ כעת מתוכנן להחדיר את המותג בעשרות חנויות, וחנות ראשונה צפויה להיפתח בניו-יורק כבר בתחילת 2018
אופנהברנאר ארנוג'ף בזוסהרמסכריסטיאן דיורלואי ויטוןמוצרי יוקרהמיליארדריםסיןצרפת