TNS טלסקר

כתבות אחרונות

 

שליש מהישראלים מתכננים לצאת הקיץ לחופשה בחו"ל

סקר של חברת מאסטרקארד ישראל: שיעורם של אלו המתכננים חופשה בחו"ל יורד בהתאמה עם הירידה בהכנסה - 48% מקרב בעלי הכנסה מעל הממוצע לעומת 21% מקרב בעלי הכנסה מתחת לממוצע

ספיר פרץ 08/07/2012

סקר TIM לחודש מאי: תפוז, נענע10 וזאפ מזנקים

בראש הרשימה ממשיך להוביל אתר גוגל עם שיעור חשיפה של 90.9%, אחריו פייסבוק עם 71.2%, ובמקום השלישי ממשיך להחזיק אתר יו-טיוב עם 68.1%

‎‎רועי גולדנברג‏ 13/06/2012

סקר TIM: "ארץ נהדרת" מובילה את הצפייה באינטרנט

יו-טיוב חזר למקום השלישי עם 67.9%, ו-וואלה חזר למקום הרביעי עם 60.2% ■ אתר ynet רשם את שיעור החשיפה הנמוך ביותר מאז אוקטובר 2010 - 56%

רועי גולדנברג‏ 16/05/2012

TIM: וואלה עוקף את יו-טיוב - האתר השלישי הנצפה בישראל

את שני המקומות הראשונים ממשיכים לתפוס מנוע החיפוש של גוגל עם שיעור חשיפה של 93% (הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011) ופייסבוק עם 74.3%

רועי גולדנברג 04/04/2012

סקר TIM: מחצית מהגולשים צופים בתוכניות טלוויזיה באינטרנט

‎‎עפ"י נתוני הסקר לחודש פברואר, התוכנית הנצפית ביותר באינטרנט היא "האח הגדול" ■ לאחר שבינואר רשמה ירידה, פייסבוק חוזרת למקום השני בדירוג האתרים‏

‎‎רועי גולדנברג‏ 14/03/2012

99.8% מהישראלים מחזיקים טלפון נייד, מחציתם בעלי סמארטפונים

כך עולה מסקר שערכה מאסטרקארד ■ 50% מבעלי הטלפונים הניידים יהיו מעוניינים להשתמש במכשיר הסלולר שלהם לצורך ביצוע פעולות פיננסיות שונות

אפרת אהרוני 20/02/2012

סקר TIM: עלייה של 19.6% בשיעור החשיפה של "גלובס" בספטמבר

עפ"י סקר TIM לחודש ספטמבר, 44% מהגולשים בישראל צופים בתוכניות טלוויזיה בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט ■ גוגל, פייסבוק ויו-טיוב רשמו ירידה בשיעורי החשיפה

רועי גולדנברג 10/10/2011

סקר TIM: גוגל ופייסבוק שוברות שיאים בשיעורי החשיפה

עפ"י סקר TIM לחודש אוגוסט, אתר וואלה, הממוקם במקום הרביעי, רשם ירידה קלה ל-65.5% ■ אתר ynet, הנמצא מאחוריו, רשם עלייה מ-57.1% ל-59.5%

רועי גולדנברג 13/09/2011

סקר TIM: מחצית מהגולשים מקבלים דיוור אלקטרוני מאתרי דילים

‎בדירוג האתרים ירדה מעט החשיפה של פייסבוק, אך הוא שומר על המקום השני אחרי גוגל

נועה פרג 12/04/2011

רוב מחזיקי כרטיסי האשראי משתמשים בהם לקניות באינטרנט

כך מגלה סקר "אינדקס מסטרקארד" השנתי ■ עם זאת, מהסקר עולה כי רוב מחזיקי כרטיסי האשראי עדיין מהססים לבצע קניות באינטרנט באמצעות הטלפון החכם

אפרת אהרוני 21/03/2011

בציפייה לנתוני גמיוז: סקר TIM - וואלה עקף את YouTube

לוואלה יש 67.2% החודש, לעומת 62.4% בינואר; YouTube ירד ל-65.2% ■ TNS החלה לפרסם גם נתוני חשיפה יומיים ושבועיים, בהם מתחזקים אתרי החדשות ע"ח אתרי קניות וחיפוש

דורון אביגד 15/03/2011

מחכים לגמיוז: פערים עצומים בין סקר TIM לגוגל טרנדס

לפי סקר TIM לינואר, הפער בין פייסבוק ל-YouTube בגלישה מישראל עומד על 1.6%; לפי גוגל טרנדס, הכניסות לפייסבוק כפולות ■ מה זה אומר על אמינות המדידה? ■ וגם: ב-TIM מתעקשים כי אתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת נחלש דווקא בעיצומו של פסטיבל "האח הגדול"

שירות גלובס 15/02/2011

"רוב המותגים עדיין לא מבינים לגמרי את המדיה החברתית"

כך טוענת רוזי הוקינס, בכירה ב-TNS ■ אילן רם, מנהל פיתוח ‏TNS‏ טלסקר: "לישראלים יש פתיחות לתקשר עם מותגים. הבעיה היא באופן ההתקשרות של המותגים בזירה הדיגיטלית"‏

‎‎נועה פרג‏ 07/02/2011

תפוז נגד סקר TIM: "יש אתרים שפשוט לא נמדדים בו"

בתפוז מוחים נגד אי-הכללת קבוצת תפוז אנשים בסקר TIM האחרון ■ הערכות: נתונים מלאים של מדידת הרייטינג החדשה באינטרנט יתקבלו בעוד 3 חודשים

נועה פרג 23/01/2011

"גלובס" מוביל את האתרים הכלכליים בגלישה מהבית והעבודה

סקר TIM: "גלובס" תופס את הבכורה לאחר זינוק של 26% בגלישה מהבית וזינוק של 56% בגלישה ממקומות העבודה ■ שלישיית הצמרת נותרה ללא שינוי: גוגל, פייסבוק ו-וואלה

נועה פרג 15/11/2010

סקר: 63% מהישראלים מחזיקים ביותר מכרטיס אשראי אחד

כך עולה מסקר שנערך בישראל עבור מסטרקארד העולמית ע"י TNS טלסקר ■ 72% ציינו כי הם מעדיפים את השימוש בכרטיס אשראי כצורת תשלום על מוצרים ושירותים

שירות גלובס 29/07/2010

   12   

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2