סקר TIM: "ארץ נהדרת" מובילה את הצפייה באינטרנט

יו-טיוב חזר למקום השלישי עם 67.9%, ו-וואלה חזר למקום הרביעי עם 60.2% ■ אתר ynet רשם את שיעור החשיפה הנמוך ביותר מאז אוקטובר 2010 - 56%

‎‎‏"ארץ נהדרת" מכה גלים גם באינטרנט: תוכנית הדגל של זכיינית ערוץ 2 קשת, שמובילה את טבלאות הרייטינג השבועיות בטלוויזיה, היא גם הפופולרית ביותר בצפייה דרך האינטרנט - כך עולה מ סקר ‏TIM‏ של חברת המחקר ‏TNS‏ טלסקר לחודש אפריל 2012. אייל קיציס, טל פרידמן וחבריהם הובילו את רשימת התוכניות הנצפות ביותר דרך האינטרנט (צפייה נדחית) עם 14% צפייה.

‏במקום השני נמצאת "האח הגדול", שהסתיימה בתחילת אפריל אך עדיין המשיכה למשוך תשומת-לב לאורך החודש. "עבודה ערבית" דילגה למקום השלישי, כשהיא שומרת על שיעור צפייה דומה לזה שלו זכתה במארס (7%). אחריה נמצאות מהדורות החדשות (5%) ותוכנית הריאליטי מבית רשת, "‏The Voice‏", שהסתיימה בסוף מארס אך המשיכה לייצר עניין גם חודש לאחר מכן (5%).

‏קבוצת הגיל הדומיננטית בצפייה מהאינטרנט המשיכה להיות בני 13-17 (69%), ובאשר למגדר ישנו יתרון ברור לנשים (58%). עוד עולה כי 8% צופים דרך הטאבלט, 16% דרך הסמארטפון, 54% דרך הלפטופ, ו-64% דרך מחשב נייח.

סקר ‏TIM‏ גם מציג מגמות בשיעורי החשיפה לאתרי האינטרנט בישראל. כך עולה כי אתר ‏ynet‏ רשם את שיעור החשיפה הנמוך ביותר מאז אוקטובר 2010 (56%), כשהוא ממשיך להחזיק במקום החמישי. עוד עולה כי אתר יו-טיוב חזר למקום השלישי והטבעי עם 67.9%, כשוואלה, שעקף אותו בחודש מארס, חזר למקום הרביעי עם 60.2%. ‏‎‎‏

תוכניות טלוויזיה וסדרות שנצפו באמצעות האינטרנט
 תוכניות טלוויזיה וסדרות שנצפו באמצעות האינטרנט