מחקר אקדמי מצא שמספר רשתות פרסום, ביניהן טאבולה הישראלית, יאנדקס ופייסבוק, אספו מידע מתוך טפסים למילוי הפרטים האישיים של המשתמשים, גם אם הליך הרישום לא הושלם • טאבולה: "למרות שלא נמצאו נתונים התומכים בכך, תיקנו אפשרויות של איסוף מיילים"
הנתונים עולים מסקר שביצעה Adobe Digital Insights בקרב 80% מהוצאות הצרכנים האמריקאים ב-100 אתרי הסחר הגדולים בארה"ב ■ מדובר בגידול של 16.9% לעומת מכירות בלאק פריידיי ב-2016 ■ הישראלים רכשו בכ-80 מיליון שקל
חברת אדובי החליטה לשים קץ למחשבה שמעסיקה כל מי שרוכש כרטיס טיסה - האם העסקה משתלמת? ■ היא ניתחה מיליארדי עסקאות שבוצעו ב-7 חברות תעופה גדולות ופיתחה נוסחה פשוטה שתגלה לכם האם כרטיס הטיסה שרכשתם משתלם
כך עולה ממחקר שערכו Adobe ו-PageFair ■ שיעור השימוש צפוי להתגבר בשנים הבאות, בין היתר הודות לכניסה ניכרת של חוסמי הפרסומות גם לעולם המובייל
רשות הסחר האמריקאית ומשרד המשפטים בודקות תלונות של גוגל, Adobe וחברות אחרות הטוענות: "אפל מונעת מאיתנו גישה מלאה לאפליקציות של מכשירי ה-iPhone וה-iPad"
הרווח הנקי המתואם הסתכם ב-45 סנט למניה ועקף בסנט בודד את הצפי ההכנסות ירדו ב-12%ל-786.4 מיליון דולר, פחות או יותר בהתאם לציפיות בשוק ומעט מעל התחזית המעודכנת של החברה מתחילת החודש