קרן ריט לישראל רכשה מגמול 40% בפרויקט דיור מוגן ברמת השרון

לפי שווי של 4 מיליון דולר; מתכוונת לרכוש גם את חלקיהם של השותפים הנותרים

קרן ריט לישראל (נכסי אזורים לשעבר), בראשות עמיר בירם, רכשה בסוף השבוע מידי גמול השקעות את חלקה של החברה (40%) בפרויקט הדיור המוגן "הבית ברמת השרון". קרן ריט רכשה את החלק של גמול לפי שווי חברה של 4 מיליון דולר, כך שבסה"כ שילמה 1.6 מיליון דולר. גמול תרשום בגין מימוש המניות רווח הון של כ-7 מיליון שקל.

הבית ברמת השרון הינו דיור מוגן לאוכלוסיה המבוגרת, הנבנה בימים אלו בסמוך לרחוב אוסישקין ברמת השרון. הפרויקט נמצא בבעלות חברת מג'יקפיוצ'ר, אשר הוקמה לצורך הקמתו. בחברת מג'יקפיוצ'ר מחזיקות 3 קבוצות של יזמים: קבוצת אדמוב-קירשנבאום, העוסקת בייזום והקמת פרויקטים נדל"ניים; קבוצת נאותים, הנמצאת בבעלות בוריס לוין וד"ר חבות, והמתמחה בהקמת ותפעול בתים לגיל הזהב; וגמול השקעות.

הבנייה מבוצעת ע"י דניה סיבוס והבנק המלווה הינו בנק דיסקונט למשכנתאות. עד כה נמכרו בפרויקט 60 יח"ד בעלות כוללת של מעל ל-65 מיליון שקל. זאת, לאחר ש-50 יח"ד נמכרו בעיסקה אחת עם חברי עמותת יוצאי מערכת הביטחון.

ל"גלובס" נודע, כי בכוונת קרן ריט לישראל לרכוש גם את חלקם של השותפים בפרויקט, ובכך להפוך לבעליו המלאים. נראה, כי בירם מאמין בתחום הדיור המוגן בישראל, ולאחרונה אף רכש את חלקה של גזית גלוב (50%) בחברת דיור המוגן משכנות כלל, מגדלי ים התיכון, תמורת 90 מיליון שקל.