רשת הדיור המוגן בית בכפר מציעה מסלול חדש: דירה וירושה

החברה משווקת מסלול ללא הפחתה בדמי הפיקדון - אך מחירי הדירות גבוהים ב-30%

רשת הדיור המוגן "בית בכפר" מציעה לעבור למגורים באחד מבתי הרשת, ובמקביל להבטיח את הירושה לדור הבא. לדברי סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, בנג'י בר-און, "אנו נשווק את הדירות ללא הפחתת דמי פיקדון, בניגוד לנהוג ברשתות דיור מוגן אחרות. הכוונה, כי בעת החזרת הדירה וסיום ההסכם, יקבל הדייר או יורשיו את כל כספו בחזרה ללא הפחתה שנתית בדמי הפיקדון. לחילופין, יוכל הדייר לבחור במסלול של פיקדון עם הפחתה מוגבלת בשנים, המבטיחה הישארות של 65% לפחות מערך הפיקדון כירושה".

רשת בית בכפר מציעה דירות חדר, הנמכרות בשיטת פיקדון ברמת מחירים של החל מ-80 אלף דולר, דירות שני חדרים נמכרות במחיר של החל מ-146 אלף דולר, ודירות שלושה חדרים החל מ-240 אלף דולר. המסלולים ללא ההפחתה גבוהים ב-30% ממסלולי הפיקדון עם ההפחתה, ובמסלול הפיקדון יש אפשרות לבחור בין מסלול פיקדון המופחת ב-2.5% מערך הפיקדון לכל שנה עד למקסימום 15 שנה, או במסלול עם הפחתה שנתית של 3% בתוספת מע"מ לכל שנה עד למקסימום של 12 שנה. בכל אחת מהשיטות יתרת הפיקדון המוחזרת לדייר או ליורשיו מובטחת, בהצמדה לדולר.

בר-און: "לאור ניסיון רב השנים שצברה הרשת, זיהינו שהבעיה העיקרית של הדיירים הפוטנציאלים היא רצונם להוריש נדל"ן לילדיהם. המסלול שאנו מציעים יבטיח בכל מקרה, ללא תלות במספר השנים שהדייר התגורר בבית בכפר, את סכום הירושה לילדים. חשוב להדגיש, כי המסלול החדש מבטיח מצד אחד את זכות המגורים של הדייר העצמאי לכל החיים ביחידת הדיור שלו, ומאידך מבטיח את זכות היורשים לקבל את יתרת כספי ההורים. אנו רואים במהלך הזה שינוי בגישה לטובת הדייר ויורשיו".

רשת בית בכפר הוקמה לפני 15 שנה. שני הבתים הראשונים של הרשת ממוקמים בכפר-סבא, והבית השלישי בביתן אהרון. בית בכפר בגדרה הוא הבית הרביעי של הרשת, אליו יצטרף ב-2007 בית בכפר בגינוסר. בבתי הרשת מתגוררים למעלה מ-700 דיירים.