מקאן-אריקסון ופוגל-אוגילבי לא עלו לגמר במכרז על תקציב הפרסום של הטוטו

המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב ; משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד

זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב הם המתמודדים הסופיים על תקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט - הטוטו. כך נודע ל"גלובס". במכרז נרשמה הפתעה כאשר מקאן-אריקסון ופוגל-אוגילבי לא עלו לגמר.

בשלב הסינון הנוכחי ערכה ועדת המכרזים ביקור התרשמות אצל כל אחד מהמשרדים, והעלתה לשלב האחרון 4 משרדים. משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד.

לאחר שקלול ההצעות הכספיות ייבחרו שני משרדים: זה שיקבל את הניקוד הגבוה ביותר יטפל במותג ווינר, עם היקף תקציב של 18 מיליון שקל לשנה; והשני בדירוג יטפל במותג טוטו, עם תקציב של 12 מיליון שקל בשנה.

עוד קודם עברו 6 המשרדים בשלב הקודם בחינת "שואו רייל" - תיק העבודות הקריאטיבי של כל משרד, בו הציגו המשרדים עבודות קריאטיב בתחומים שונים כגון טלוויזיה, שילוט ואינטרנט. המכרז כולל 5 שלבים, ששניים מתוכם - בחינת העמידה בתנאי הסף ובדיקות העבודה הקריאטיבית של המשרד - הסתיימו.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", תנאי הסף של המכרז קבעו כי משרדים שיוכלו להתמודד על התקציב הם כאלה שהיקף הפעילות שלהם לא נפל מ-70 מיליון שקל בשנים 2006 ו-2007, ובכל אחת משנים אלה היה למשרד שני לקוחות עם היקף תקציב פרסום של 10 מיליון שקל ללקוח.

את המסמכים רכשו 12 משרדים, מתוכם עברו עשרה את הסינון הראשוני. המכרז כולל גם את רכישת המדיה, לרבות באינטרנט, אך ייתכן כי בהמשך ייערך מכרז נוסף לתחום האינטרנט.

כיום מורכב מערך הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט משני משרדים: שלמור-אבנון-עמיחי, המטפל במותג טוטו; ויהושע TBWA, המטפל במותג ווינר.