שיחות ראשונות למיזוג בין זכיינית ערוץ 2 רשת לערוץ 10

גורמים המקורבים לבעלי המניות הן ברשת והן בערוץ 10 הבהירו היום כי הפנייה נעשתה לפני מספר שבועות וכי בשלב זה מדובר בגישוש ברמה ראשונית בלבד

שיחות ראשונות למיזוג בין זכיינית ערוץ 2 רשת לערוץ 10. ככל הנראה בעלי המניות של רשת וערוץ 10 יזמו פנייה הדדית האחד אל השני וזאת לאחר שלאחרונה נראה כי אין כל התקדמות במגעים בין רשת לבין קשת. יחד עם זאת יש לזכור כי מדובר בשיחות ראשוניות בלבד.

מרשת נמסר כי החברה אינה מגיבה לשמועות. מקבוצת מרחב שבשליטת מימן נמסר כי, "איננו נוהגים להתייחס לספקולציות ושמועות".

גורמים המקורבים לבעלי המניות הן ברשת והן בערוץ 10 הבהירו היום כי הפנייה נעשתה לפני מספר שבועות וכי בשלב זה מדובר בגישוש ברמה ראשונית בלבד.

גורמים בשוק הטלוויזיה אומרים כי לאחרונה נשמעות לא מעט טענות מצד בעלי המניות העיקריים בזכייני הטלוויזיה המסחרית אשר אומרים כי לא פעם נשקלת על ידם האפשרות להחזיר את הזיכיון עוד הרבה לפני תום מועד פקיעתו. הן המצב הכלכלי והן המחויבויות הרגולטוריות, הם אומרים, לא מאפשר את המשך פעילות החברות ללא הפסדי עתק שרק הולכים וגדלים.

מזה כשנתיים נעשים שיחות ראשוניות בלבד בדבר האפשרות למיזוג בין קשת לבין רשת מה שמותר להם כיום על פי כללי הרשות להגבלים עיסקיים. יחד עם זה אין כל התקדמות בחודשים האחרונים בכיוון זה ונהפוך הוא, נראה כי קיימת מתיחות רבה לאחרונה בין קשת לבין רשת מה שעשוי להרחיק את שיחות המיזוג.

מצד שני, מיזוג בין קשת לבין רשת הוא הגיוני בהרבה מאשר מיזוג בין רשת לבין ערוץ 10 לבין רשת, בטח ובטח על פי תנאי הזיכיון הקיימים. לא מן הנמנע כי שיחות אלה מטרתן להאיץ את המיזוג בין קשת לבין רשת וזאת לאחר שכיום מצבה של קשת נחשב לטוב בהשוואה למצבה של קשת.

רשת נמצאת כיום בשליטת אודי אנג'ל וסמי עופר ואילו ערוץ 10 נמצא בשליטת יוסי מימן כאשר שני שותפיו לערוץ הם רון לאודר וארנון מילצ'ן.