ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון הכתירה את עונת החגים האחרונה כ"טובה בתולדותיה". הדיווח מאתמול מצייין עלייה של 17% בהזמנות דרך הרשת ביום העמוס ביותר בשנה מבחינתה של אמזון, ומהווה פיסה קטנה של חדשות טובות בים של דיווחים שליליים מצד קמעונאיות רבות - לרבות המקוונות שבהן.
לקוחותיה של אמזון הזימנו למעלה מ-6.3 מיליון פריטים בדצמבר - בהשוואה ל-5.4 מיליון מוצרים שהוזמנו ביום השיא אשתקד. אמזון שיגרה למעלה מ-5.6 מיליון פריטים ביום זה, גידול של 44%.
החברה, עם זאת, לא סיפקה נתונים כספיים המתלווים למכירות ולא דיווחה האם שווי ההזמנה הממוצע השתנה. לא ניתן, אם כן, לדעת האם הזינוק עליו דיווחה אמזון הוא בהתאם לעליות שראתה החברה מאז החלה לפרסם את נתוני מכירות החגים ב-2002.
בין הפרטים הנמכרים ביותר: קונסולת המשחקים נינטדו, טלוויזיה ברזולוציית מסך גבוהה (HDTV) מסוג LCD של סמסונג בגודל "52 ונגן המוסיקה iPod touch.
מניות אמזון נסחרות ברשימת ה-Global Select בנאסד"ק לפי שווי שוק של 22.2 מיליארד דולר. המניה ירדה ב-44.1% מתחילת 2008.
אמזון
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.