"המרוץ למיליון" עולה לאוויר: רשת חתמה על שיתוף-פעולה עם ארקיע בתוכנית

במסגרת זו מותג צי המטוסים של ארקיע בתכני "המרוץ למיליון", בהשקעה של כ-300 אלף שקל ; רשת הציעה ל-HOT ול-yes להעלות ערוץ שישדר את תכני התוכנית בשידור מחזורי - אך נענתה בסירוב

שיתופי-הפעולה של תוכניות הריאליטי מתחזקים: ל"גלובס" נודע כי זכיינית ערוץ 2 רשת חתמה על הסכם לשיתוף-פעולה עם חברת ארקיע בעניין התוכנית "המרוץ למיליון", שצפויה לעלות לאוויר במהלך השבועיים הקרובים.

במסגרת זו מותג צי המטוסים של ארקיע, כ-14 במספר, בתכני התוכנית ה"מרוץ למיליון" - מיתוג אשר כולל את פנים המטוס כמו גם את מסועי המזוודות. מיתוג זה בא לידי ביטוי הן בטיסות הבינלאומיות של ארקיע לאירופה והן בקווים הפנים-ארציים.

לפי הערכות בענף, השקיעה רשת במהלך זה בלבד כ-300 אלף שקל, לבד ממהלכים פרסומיים "רגילים" שבאים לידי ביטוי בשבועות האחרונים בעיתונות.

ברשת מנסים לשמור בחשאיות את תכני "המרוץ למיליון" - תוכנית הריאליטי של רשת לחורף הקרוב, שאמורה לתת מענה ל"הישרדות" של ערוץ 10 ול"האח הגדול" של קשת. התוכנית כבר היתה אמורה לעלות לשידור, אולם נדחתה כנראה בעקבות המלחמה.

רשת פנתה לאחרונה לחברות הכבלים והלוויין במטרה לקיים שיתוף-פעולה ולהקים ערוץ שישדר - מחוץ לשעות השידור של רשת - את הנעשה ב"מרוץ למיליון", וזאת בדומה לערוץ 20 של HOT, ששידר את הנעשה בבית "האח הגדול". אולם, HOT ו-yes סירבו להצעה.

אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, אמר בתגובה: "'המרוץ למיליון' היא ההפקה היוקרתית ביותר בעולם מבחינת תוכניות הריאליטי, וכך גם ההתייחסות שלנו אליה בהיבט השיווקי והקידומי. כל נושא השיווק של התוכנית הוא שונה, ובמסגרת זו החלטנו להיכנס לשיתוף-פעולה עם ארקיע, שמהווה מבחינת התוכנית את החיבור הכי נכון והכי טוב עבור המותג, שכן שיתוף-פעולה זה נקשר בבינלאומיות ובפריצת גבולות. זו פעילות אחת מיני רבות, שבמהלך השבועות הקרובים הצופים יחשפו אליה".