משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר-חומסקי מצליח לנגוס נתח מלפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית): ל"גלובס" נודע כי המשרד זכה במכרז על תקציב הפרסום של פיקוד העורף, שטופל עד עתה בלפ"מ.
במכרז, שהחל עוד טרם מבצע "עופרת יצוקה", התמודדו 3 משרדי פרסום חוץ מלפ"מ, והוא כלל שני חלקים עיקריים: חלק אסטרטגי-קריאטיבי וחלק של רכישת מדיה. המכרז כלל התייחסות להיבטי הקריאייטיב, ההפקה, התפעול ופנייה לקהלי יעד, בעיקר ילדים.
ציבלין הוא כאמור חלק מקבוצת אדלר-חומסקי, ולכן את המדיה שלו תרכוש חברת המדיה של הקבוצה - מדיה קום.
תקציב ההסברה של פיקוד העורף לשנת 2009 צפוי להגיע לכמיליון דולר. קמפיין ראשון עם המשרד החדש צפוי לעלות בעוד כחודש.
כאמור, ב-2008 טופל התקציב בלפ"מ, שהעלתה לטלוויזיה קמפיין בכיכובו של גדי סוקניק, במהלכו חולקו חוברות הסברה לבתי התושבים.
בתמהיל הלקחות של ציבלין ישנם כמה תקציבי הסברה אחרים, ביניהם ארגון מהות החיים, משרד הבריאות, וקק"ל.
אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים: "המכרז אמנם נערך לפני מבצע 'עופרת יצוקה', אבל דווקא בעקבותיו אנחנו גאים להיות חלק ממערך ההסברה המצוין של פיקוד העורף, שהציל חיי אדם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.