רייטינג: משדר הבחירות של ערוץ 2 בראש טבלת 10 התוכניות המובילות, "הישרדות" בחוץ

"ארץ נהדרת" של קשת, ששודרה בערב הבחירות, מובילה את הטבלה השבועית עם רייטינג ממוצע של 34.4% ; "הסיפור המדהים של גואל רצון" בערוץ 10 הגיע למקום החמישי בטבלה

כצפוי, מהדורות החדשות של ערוץ 2 לבחירות כובשות את טבלת הרייטינג השבועית. חברת החדשות תופסת השבוע 5 מתוך 10 התוכניות המובילות של השבוע, בעיקר בשל הבחירות לראשות הממשלה. עם זאת, "ארץ נהדרת" של קשת (ששודרה בערב הבחירות) עדיין מובילה את הטבלה, עם רייטינג ממוצע של 34.4% בקרב משקי-בית יהודיים ו-870 אלף צופים פרטיים.

"המירוץ למיליון" של רשת מדורגת במקום הרביעי בטבלה. התוכנית שומרת גם הפעם על ממוצע רייטינג דומה לזה שנרשם בתוכנית הראשונה - 25.2% ו-631 אלף צופים פרטיים. על אף שערוץ 10 לא הצליח להיכנס לטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע בקרב משקי-בית יהודיים עם "הישרדות", הוא מיוצג בטבלה, במקום החמישי, עם הסרט הדוקומנטרי "הסיפור המדהים של גואל רצון", שרשם רייטינג ממוצע של 24.1% ו-504 אלף צופים פרטיים.

קשת מיוצגת בטבלה השבועית עם תוכנית אחת בלבד, וכך גם ערוץ 10. לעומתן, חברת החדשות מיוצגת כאמור עם 5 תוכניות, ואילו רשת מיוצגת עם 3 תוכניות בטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע. למרות שבחברת החדשות מציגים השבוע מובילות, דווקא ב"אולפן שישי" נרשמה השבוע ירידה חדה ברייטינג, שהסתכם ב-15.4% בלבד בקרב משקי-בית יהודיים, לאחר שבחודשיים האחרונים הצליח הרייטינג של המהדורה להגיע להישגים משמעותיים יותר.

רייטינג