הדוגמנית הגרמנייה קונסטנס ג'ואן נבחרה להוביל את קמפיין קיץ 2009 של רשת חנויות הבוטיק Silise.
הקמפיין, בהיקף של כ-300 אלף שקל, יכלול מודעות במגזיני נשים ובעיתונות, פוסטרים בחנויות, שילוט חוצות, יחסי ציבור ואינטרנט.
קונסטנס כיכבה בקמפיינים בינלאומיים למותגים מקס מרה, אסקדה, לוריאל ועוד, והיא תקבל עבור הקמפיין סכום מדווח של כ-12 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.