תנובה יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף להעמקת השימושים במותגי הליבה של החברה.
במסגרת המהלך תעלה תנובה בקמפיין תחת הסיסמה "סנדביץ' תנובה זה בריאות", בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל.
הקמפיין כולל מודעות בעיתונות, אינטרנט, תוכן שיווקי בטלוויזיה, דיול בנקודות המכירה, חוברת מתכונים ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.