תנובה משקיעה 6 מיליון שקל בקמפיין להעמקת השימוש במותגי הליבה

הקמפיין, תחת הסיסמה "סנדביץ' תנובה זה בריאות", כולל מודעות בעיתונות, אינטרנט, תוכן שיווקי בטלוויזיה, דיול בנקודות המכירה, חוברת מתכונים ועוד

תנובה יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף להעמקת השימושים במותגי הליבה של החברה.

במסגרת המהלך תעלה תנובה בקמפיין תחת הסיסמה "סנדביץ' תנובה זה בריאות", בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל.

הקמפיין כולל מודעות בעיתונות, אינטרנט, תוכן שיווקי בטלוויזיה, דיול בנקודות המכירה, חוברת מתכונים ועוד.