"חזקיהו דרש - ולא קיבל פיצויים מוגדלים כשעזב את בנק הפועלים"

כך טוען העיתונאי יואב יצחק באתר האינטרנט שבבעלותו, NEWS1 ; לטענת יצחק, חזקיהו, שמילא בעבר תפקיד בבנק הפועלים, עזב את הבנק בכעס בזמנו, לאחר שבקשתו לקבלת פיצויים בשיעור של 250%-300% לא נענתה

המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, מצוי בניגוד עניינים בכל הנוגע להתנהלותו מול בנק הפועלים ודרישתו מבעלת השליטה, שרי אריסון, להדיח את היו"ר דני דנקנר. כך טוען העיתונאי יואב יצחק באתר האינטרנט שבבעלותו, NEWS1 .

לטענת יצחק, חזקיהו, שמילא בעבר תפקיד בבנק הפועלים , עזב את הבנק בכעס בזמנו, לאחר שבקשתו לקבלת פיצויים בשיעור של 250%-300% לא נענתה.

יצחק חושף כי חזקיהו התפטר בזמנו מבנק הפועלים, לאחר 18 שנות עבודה ובתפקידו האחרון שם הוא שימש מנהל מרכז עסקים (אגף בחטיבה העסקית). חזקיהו ביקש אז להתמנות לתפקיד מנהל אגף בכיר. אלי יונס, שכיהן אז כמנכ"ל בנק הפועלים, התנגד.

חזקיהו לא השלים עם כך ופנה ליו"ר דאז, שלמה נחמה, אך גם אצלו לא נענה בחיוב. בנוסף, פנה חזקיהו באותו עניין לדנקנר, ששימש אז כסגן היו"ר, אך האחרון לא הסכים להתערב בנושא, ולא לכפות את קידומו של חזקיהו על יונס.

לטענת יצחק, משהבין כי בכירי הבנק אינם רואים אותו כמתאים לקידום, במיוחד דנקנר וציון קינן, המנכ"ל הנכנס, ששימש אז מנהל משאבי אנוש, דרש חזקיהו פיצויים מוגדלים. בתחילה דרש פיצויים בשיעור 300% ולאחר מכן ירד ל-250%. גם כאן נתקל בסירוב הן מצד יונס והן מצד דנקנר.

יצחק טוען כי חזקיהו קיבל לבסוף פיצויים בשיעור של 100% עד 200% יותר ממה שהגיעו לו, ועבר לתפקיד מנכ"ל בנק הספנות, שסידר לו נחמה. זאת בלא תקופת צינון. משם עבר למשרה בכירה בדיסקונט.

בבנק ישראל סירבו להגיב לדברים.