הפרסומת לסלקום באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות. שיעורי האהדה של הפרסומת עומדים על 17.5%, מה שמציב את הפרסומת במקום השני בטבלת הפרסומות האהובות. ד"ר רינה דגני מציינת כי שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים במיוחד בקרב צעירים בגילאים 18-34.
הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי ממוקמת השבוע במקום השני עם 15.0%. מבחינת אהדה רושמת הפרסומת 14.1%, הממקמים אותה במקום שלישי.
לדברי ד"ר דגני, התחרותיות הגבוהה ניכרת בין הרשתות הסלולריות, ובאה לידי ביטוי גם השבוע. בשבוע הקודם סלקום הובילה בטבלת הזכורות, ולרשת פלאפון היה יתרון בטבלת האהובות - ואילו כעת הפרסומת לסלקום הצליחה להעפיל גם בפרסומות הזכורות וגם באהובות. הפער: אחוזים בודדים בלבד.
הפרסומת של רשות המים, "ישראל מתייבשת", באמצעות לפ"מ, מחזיקה במקום הראשון בטבלת הפרסומות האהובות זה השבוע השני ברציפות. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 6.8%, מה שמציב את הפרסומת במקום השלישי והמכובד בטבלת הזכורות.
6 פרסומות שנכללות השבוע ברשימת הפרסומות בעלות ההשקעה התקציבית הרחבה ביותר נכללות גם ברשימות הזכורות והאהובות: בנק מזרחי-טפחות, רשת פלאפון, מקדונלד'ס, קוקה-קולה זירו, רשת סלקום וסופר-פארם - דיאט פור לייף.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ניכר קיפאון במספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע: 182 בלבד לעומת 181 בשבוע שעבר. עם זאת, חלה עלייה קלה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.