מרכז שניידר יוצא בקמפיין הסברה להתמודדות עם דיכאון בקרב ילדים ובני-נוער

הקמפיין, שבוצע בהתנדבות ע"י משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כולל תשדירי שירות בטלוויזיה, מודעות בעיתונות המודפסת וקמפיין אינטראקטיבי באמצעות סאצ'י אינטראקטיב

מרכז שניידר לרפואת ילדים יוצא במסע הסברה להתמודדות עם דיכאון בקרב ילדים ובני-נוער.

הקמפיין, שבוצע בהתנדבות על-ידי משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כולל תשדירי שירות בטלוויזיה, מודעות בעיתונות המודפסת וקמפיין אינטראקטיבי באמצעות סאצ'י אינטראקטיב.

כמו כן נרתם מרכז שירות הלקוחות של קופת-חולים כללית - 2700* - לענות לפניות של הקהל על-ידי שליחת עלוני מידע ותיאום שיחת ייעוץ עם פסיכולוג ממרכז שניידר.