החררה של חרירי

הבטחתי לחרירי שאם הוא ממשיך להרוס את חיזבאללה, אני אהרוס לו את ביירות

"הלו, חנטארישני, מה יכולתי לעשות? הוא עשה לי חררה, החרירי הזה. הביא לי את הסעיף. 'שחיזבאללה יתפרק מנשקו'. 'שחיזבאללה יפסיק להתגרות בישראל'. 'שנסראללה יפסיק לאיים עלינו'. 'וואלה, מספיק', אמרתי לו. 'תוריד ווליום. דבר בנימוס. אנחנו אוהבים ביקורת, אבל רק בונה'.

אבל חרירי בנה את ביירות רק לעצמו והביקורת שלו עליי הייתה הרסנית. אז הבטחתי לו שאם הוא ממשיך לבנות את ביירות ולהרוס את חיזבאללה, אני אהרוס לו את ביירות, חוץ מהדאחייה שהציונים כבר הרסו, ואני אראה לו מה זה ביקורת הרסנית. וכשנסראללה מבטיח, מורנייה מקיים. מה אני יכול לעשות שכשהראינו לו, הוא כבר לא היה בשביל לראות? הכול מן אללה".

"הלו, חנטארישני, אתה שומע? הקליטה לא כל-כך טובה. בטח שאני בבונקר. אז איפה? משתזף על החוף בג'ונייה? כן, אני יודע. החיידקים הציוניים משבשים, מאזינים, דוחפים את האף שלהם לכל טלפון. אמרתי למורנייה, 'עימאד, תפסיק להתקשר אליה מהנייד. רק מהסקייפ המוצפן. אבל הוא כל הזמן היה מחורמן, המסכן, וכשהיה עומד לעימאד הוא לא היה יכול להתאפק, והחיידקים, אני יודע, עלו עליו דרך הטלפון שלה, כי הבת אלף הזאת עבדה בשבילם. היא וכל בנות מינה. רק הטאליבן יודע לטפל בהן כמו שצריך".

"חנטארישני תקשיב. הטילים האחרונים ששלחת, לא קצרים מדי? התרגלנו כבר לארוכים. אז מה אם יש לנו כבר 15 אלף ארוכים? אנחנו אוהבים ארוך, אקסטרה-לארג', לא סמול. תשלח עוד אלף ורק ארוכים. לא הבנתי. מה אתה רוצה בשבילם? דו"ח? איזה דו"ח? דו"ח שלי על איך בני הזונות מהאו"ם עלו על זה שאנחנו סידרנו לחרירי את הביקורת ההרסנית? הבנתי. ייקח קצת זמן. קודם אני צריך לטפל בביטוח החיים שלי. אחרי חרירי ועימאד, חברת הביטוח נעשתה לי עצבנית. הם רוצים להגדיל את הפרמיה, להקטין את הכיסוי, ולקצר את התקופה לשלושה חודשים.

"מה? לא מעניינות אותך הבעיות המשפטיות שלי. בסדר. אז איך אצלכם? איך מתקדמות ההכנות? לא הבנתי. מה אני מחפש במצרים? מה זאת אומרת? הרי סוכם עם מחמוד שאני מטפל במובארק בסיוע האחים בקהיר ובאלכסנדרייה. כן. אני מצטער שהחבר'ה שלנו נתפסו ע"י המוחבראת. שוב הטלפונים הארורים האלה. לא מבין למה החמור הזה, מפקד החוליה, עשה הכול הפוך.

"אמרתי לו לקחת רק סלקום, לא אורנג', כי עם סלקום יש ביטחון מלא שיעבוד. הראיס שלהם עשה מכה רצינית בקרדיט סוויס, ויש להם תמיכה טכנית חזקה במוצר. אבל הג'חש הזה שכח את הסלקום בבית והשתמש באורנג' הפרטי שלו, שהחיידקים השחילו לו בדיל שהוא לא היה יכול לסרב, וככה עלו עליו. אבל אין לך מה להאשים אותנו חנטארישני. כבר שנים שאני מבקש ממך טלפונים מוצפנים, אבל אתם לא מייצרים כלום חוץ מטילים ומצנטריפוגות. וגם פלאפון לא היו מוכנים להשתתף במכרז. חנטארישני, אתה שם? שוב נותק".

הכותב הוא יו"ר כלמוביל ישראל