סגן יו"ר קוסט-פורר, מוטי זינגר, פורש מהפירמה ויחבור לפרופ' יצחק סוארי

בין זינגר ליו"ר הפירמה רונן בראל שוררים יחסי אמון וחברות קרובים מאוד, וההנחה כי כוונת הפרישה נובעת מתהליך של מיצוי ורצון של זינגר להשתלב במגזר העסקי בלבד

מוטי זינגר, סגן יו"ר פירמת רואי החשבון קוסט-פורר-גבאי את קסירר ארנסט אנד יאנג, הודיע על כוונתו לפרוש מהפירמה - כך נודע ל"גלובס".

נודע כי בכוונתו של זינגר לחבור לפרופ' יצחק סוארי, וכי פעילותו תהיה במסגרת חברת הייעוץ עסקי-כלכלי של סוארי, המכהן כיו"ר הדירקטוריון של קבוצת אלייד, המחזיקה בין היתר באשטרום, צ'מפיון מוטורס וניופאן.

זינגר מונה לסגן יו"ר הפירמה לפני כשנתיים, עם מינויו של רונן בראל ליו"ר הפירמה, לאחר פרישתו של יצחק פורר. זינגר עובד כרואה חשבון מזה כ-25 שנים - בתחילה במסגרת משרד ליובושיץ-קסירר - המשרד בראשו עמד יוסי בכר, מנכ"ל האוצר לשעבר - ומ-2002 במסגרת המשרד הממוזג: קוסט-פורר-גבאי את קסירר ארנסט אנד יאנג.

קודם למינוי בראל כיו"ר הפירמה כיהן זינגר כחבר באקזקוטיבה של המשרד. כמו כן היה אחראי על ניהול מחלקת הביקורת במשרד הממוזג. זינגר אחראי בפירמה על לקוחות אסטרטגיים של המשרד, כדוגמת כלל תעשיות, אשטרום, קרדן, דלק וכד'.

בין זינגר לבראל שוררים יחסי אמון וחברות קרובים מאוד, וההנחה כי כוונת הפרישה נובעת מתהליך של מיצוי ורצון של זינגר להשתלב במגזר העסקי בלבד.

בהודעתו היום (א') לאנשי המשרד כתב זינגר, כי "אין לי ספק כי E&Y תמשיך ותוביל את המגזר העסקי בישראל כגוף מקצועי, אמין ויצירתי, בד-בבד עם היותה מעסיק אטרקטיבי ביותר לדור הבא של רואי חשבון ויועצים עסקיים".