חיים רביבו סיים חופשה בישראל בבהילות לאחר שהוזהר כי חייו בסכנה

כדורגלן העבר, שירד עם משפחתו לארה"ב, הגיע לפני כחודשיים לביקור בארץ לרגל חגיגת בר-המצווה של בנו ■ למחרת הוא כבר מיהר לארוז מזוודות ולחזור ללוס-אנג'לס, לאחר שהמשטרה הבהירה לו כי נשקפת סכנה לחייו

חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'

כדורגלן העבר חיים רביבו מסובך כנראה עם גורמים הקשורים לעולם הפשע הישראלי. השמועות והפרסומים על כך כבר מציפים את המדינה חודשים ארוכים, אבל לחדשות 2 באינטרנט נודע כי האיומים על חייו ממשיים ומיידים, ובעקבות אזהרת המשטרה - הוא קיצר לאחרונה חופשה משפחתית בישראל וטס בבהילות בחזרה לארה"ב.

רביבו, שעבר להתגורר עם משפחתו בארצות-הברית, הגיע לפני כחודשיים לביקור בארץ לרגל חגיגת בר-המצווה של בנו. אולם, יום למחרת הוא כבר מיהר לארוז מזוודות ולחזור לארצות-הברית.

היום (ב') מפרסמים לראשונה את הסיבה לבהילות של רביבו לעזוב את ישראל. מתברר כי רביבו הוזמן למשרדי יחידת המשטרה לה"ב 433, היחידה המטפלת בארגוני הפשיעה, שם הובהר לו כי חייו בסכנה ממשית ומיידית, וכי עליו לעזוב את ישראל בהקדם האפשרי. רביבו העדיף לא לקחת סיכונים מיותרים ושב ללוס-אנג'לס.

רביבו מצידו הודף כבר במשך תקופה ארוכה את הפרסומים הקושרים אותו לעולם הפשע. לטענתו, הסיבה היחידה שלו למעבר מעבר לים היא התרחבות עסקי התכשיטים של רעייתו שגית.

חיים רביבו