מוטו תקשורת חתמה על הסכם עם רשת סטימצקי להפצה בלעדית של כל מגזיני החברה. היקף המכירות המוערך בשנה הראשונה עומד על 9 מיליון שקל.
מוטו תקשורת מוציאה לאור 17 מגזינים בתחומי ההורות, הרכב, אוכל, עיצוב, תיירות, רוחניות ועוד, הנמכרים בשיטת המנויים וברשת סטימצקי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.