קוקה-קולה יוצאת במהלך למניעת מס על משקאות קלים

תרחיב את מאמציה בתחום החינוך התזונתי ■ דוברת החברה: "האיום להטיל מס על משקאות קלים מוכיח את הצורך ליידע את הצרכנים על מה שאנחנו כבר עושים בתחום"

קוקה-קולה, יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם, מגיבה בתוכנית משלה למאמציהם של פעילים לקידום אורח חיים בריא להטיל מס פדרלי על משקאות מומתקים בסוכר ועל משקאות תוססים.

אחת מדוברות החברה מסרה כי קוקה-קולה תרחיב את מאמציה בתחום החינוך התזונתי, כולל שימוש במודעות בתשלום שידגישו את הצורך לאזן את מספר הקלוריות הנצרכות באמצעות פעילות גופנית מתאימה.

"האיום להטיל מס על משקאות קלים מוכיח בבירור את הצורך ליידע את הצרכנים על מה שאנחנו כבר עושים בתחום הזה", אמרה הדוברת.

הרעיון להטיל מס על משקאות תוססים שיופנה למימון רפורמות במערכת שירותי הבריאות צובר בהדרגה תאוצה בוושינגטון. בראיון לשבועון Man's Health, העוסק בבריאות הגבר, אמר נשיא ארה"ב, ברק אובמה: "לדעתי מדובר ברעיון שצריך לבדוק".

מחלקת הבריאות של העיר ניו-יורק יצאה במסע פרסום ברכבת התחתית, ובו היא מזהירה מפני צריכה מופרזת של משקאות מומתקים בסוכר באמצעות הסיסמה: "אתם שופכים תקציב שמן על השומן?".

התאחדות המשקאות הקלים האמריקנית, שחבריה כוללים את קוקה-קולה, פפסיקו וד"ר פפר סנאפל, השיקה מסע פרסום נגדי משלה, בו היא טוענת כי אין זה הגיוני להציג משקאות מומתקים כגורם היחיד למשבר המחריף של השמנת יתר בארה"ב.