בית "האח הגדול" נבנה מחדש; העלות - כמיליון שקל

בבית מתבצעות עבודות בנייה והקמה מחדש ע"י קבוצת משולם לוינשטיין הנדסה וקבלנות ■ הבית ממוקם במתחם המשתרע על כ-1,250 מ"ר שטח בנוי וכולל גינה ובריכה ■ העונה השנייה של "האח הגדול" תעלה בעוד כחודש

הסדרה "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת צפויה לשוב למסכינו בעוד כחודש, ולפיכך מתכוננים אצל הזכיינית למגורי הדיירים החדשים.

כזכור, העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי השיגה נתוני שיא, כשבמהלך שידורה היתה לתוכנית הנצפית ביותר בישראל: 3.3 מיליון ישראלים נחשפו לתוכנית מתחילת העונה. הצפייה בפרק הגמר של העונה עמדה על 39.1% ומיליון ומאתיים אלף צופים. לאחר שידור העונה אף עלתה גירסה "מקוצרת" של "האח הגדול VIP".

הדיירים החדשים של העונה השנייה של "האח הגדול" ייחשפו לראשונה לבית, שבשבועות אלה עובר עבודות בנייה והקמה מחדש על-ידי קבוצת משולם לוינשטיין הנדסה וקבלנות. מדובר במתחם המשתרע על פני כ-1,250 מ"ר שטח בנוי וכולל גינה ובריכה.

קבוצת משולם לוינשטיין הנדסה וקבלנות הקימה בין השאר פרויקטים כגון מגדל לוינשטיין בתל-אביב, מגדל דיסקונט בתל-אביב ובניין קומברס ברמת-החייל.

מיכאל ששון יהיה מופקד על עיצוב הבית. ששון היה מופקד על העיצוב גם בעונה הראשונה של התוכנית.

מראה בית "האח הגדול" נשמר בסודיות מוחלטת על-ידי ההפקה, אך ניתן לספר כי שינויים רבים נערכים תוך כדי הריסת הבית והקמתו מן היסוד כמעט מחדש. סודיות מוחלטת נכפתה על צוותי הבנייה, שאף הוחתמו על חוזה סודיות.

במקביל לשידור התכנית בערוץ 2, תשודר התכנית ללא עריכה, 24 שעות ביממה, באתר קשת (mako), בפורטל הסלולרי של קשת (באמצעות הדור השלישי במכשירי הטלפון הניידים) ובערוץ 20 בכבלים ובלוויין.

האח הגדול