שופינג חברתי: אתר חדש מנסה לשלב בין העולם החברתי והקנייתי

plurchase מתלבש על האתר שבו רוצה הגולש לבצע רכישה מקוונת, ומציעה יכולות חברתיות המאפשרות לו להזמין חברים אחרים ■ וגם: אתר חדש מאפשר לציין על גבי שירות המפות של גוגל, את המיקום המדויק בו השתעשעתם לאחרונה

1. שופינג חברתי

חוויית הקנייה באינטרנט עדיין בחיתוליה, אך החברות המובילות כבר הפנימו כי לאלמנט החברתי יש משקל לא מבוטל בתהליך. האתר החדש Plurchase מנסה לשלב בין שני העולמות - החברתי והקנייתי.

האתר החדש מציע שכבה וובית נוספת, אשר מתלבשת על האתר שבו רוצה הגולש לבצע רכישה מקוונת, ומציעה לגולש יכולות חברתיות המאפשרות לו להזמין חברים אחרים. על-מנת ליהנות מהשירות, הגולש צריך להיכנס לאתר ולבחור באתר הרכישה המועדף עליו. הקלקה על לינק לאתר רכישה זה יוביל את הגולש לאתר המבוקש, שעליו התווספה השכבה החברתית.

כך, יכולים משתמשים לדעת באיזה אתר קניות נמצאים החברים שלהם ובאיזה מוצר הם מתעניינים, כמו גם לדרג מוצרים ולצ'טט עם חברים על כך. כעת תומך השירות באתרים אמזון, זאפוס וקרייגליסט, אך בכוונתו לתמוך בכל אתרי המסחר הגדולים.

2. ערוץ ישיר

מתקשים להתעדכן בכל האתרים והבלוגים האהובים עליכם ובכל הלינקים שחברים שולחים לכם, כמו גם לעדכן את החברים בתוכן החדש שאתם מוסיפים או מעלים לרשת? השירות החדש Arktan שואף להציע את הפתרון.

פלטפורמה זו מאפשרת לעשות אגריגציה של כל התכנים שאתם מעלים לרשת, ולהפיץ אותם בקלות באמצעות יצירת ערוצי הפצה אישיים. כך, יכולים משתמשים ליצור ערוץ מדיה, שיכלול רק את תכני הווידיאו והתמונות שהם מעלים, או ערוץ טכנולוגי שבו יופיעו רק התכנים שעוסקים בתחום זה.

משתמשים יכולים לשלוט בערוצים שלהם ולבחור אלו משתמשים יוכלו להיחשף אליהם, כמו גם להוסיף וידג'ט של תוכן זה בבלוג או ברשת חברתית. בדומה לכך, יכולים המשתמשים לעקוב אחר ערוצים שיצרו החברים שלהם כדי להתעדכן במקום אחד ובאופן תדיר בתכנים החדשים שהם מעלים, מבלי לדפדף מבלוג לבלוג ומאתר לאתר.

3. משחק ישן-חדש

מכורים למשחק מחשב ספציפי ומעוניינים להוסיף לו דרגות משחק חדשות וליצור משחק חדש? האתר Platogo הוא הפלטפורמה הייעודית לכך. האתר החדש מציע כלי פיתוח המאפשרים לגולשים שאוהבים לשחק במשחקי מחשב ליצור בעצמם שלבים נוספים במשחק, בהתאם לרמות קושי שונות, כאשר הדגש הוא על הגולש הממוצע שאינו מפתח משחקים.

משתמשים אחרים יכולים לדרג את המשחקים שיצרו משתמשים אחרים ולחלוק אותם עם משתמשים אחרים במטרה להתחרות איתם באותו משחק חדש. פלטפורמה זו מאפשרת למפתחי המשחקים גם לייצר מכך הכנסות.

4. מציצנות וירטואלית

אם אתם נמנים על חובבי האתרים הביזאריים המתבססים על המוכנות של הגולש לשתף אחרים ביותר מדי מידע, האתר החדש I Just Made Love עשוי לעניין אתכם.

האתר הפיקנטי מאפשר לכל גולש באשר הוא בעולם, לספר לגולשים אחרים איפה התנה אהבים לאחרונה, באמצעות ציון נקודת מקום על גבי שירות המפות של גוגל. לאחר ציון המיקום הגיאוגרפי, יכול המשתמש לציין האם מדובר היה באקט שנעשה בטבע או בדירה, כמו גם לבחור באיזו תנוחה, מבין 5 תנוחות המוצגות לגולש באופן קריקטוריסטי. האתר מוצע בכמה שפות, והצצה בו מעידה כי לא חסרים גולשים שמוכנים לחשוף פרטים אישיים כאלו.