שינויים ארגוניים בשוק המחשוב הישראלי: מנהלים חדשים ב-EMC ובסיסקו בישראל

בסוף השבוע, הודיע משה בראונר, מנכ"ל EMC ישראל על עזיבתו, אייל קופיט מונה למנהל הפעילות המקומית ■ בועז מעוז ייכנס לתפקיד מנכ"ל פעילות המכירות של סיסקו ישראל

גל של שינויים ארגוניים חל בשוק המחשוב הישראלי. בסוף השבוע, הודיע משה בראונר, מנכ"ל EMC ישראל על עזיבתו. ב-EMC, ספקית מוצרי האחסון הגדולה בישראל, הודיעו במקביל על מינויו של אייל קופיט למנהל הפעילות המקומית החל מהיום (א').

בראונר הצטרף ל-EMC בשנת 1988 ומילא במשך השנים מספר משרות ניהול בסניף המקומי. החל משנת 2000 פעל בראונר כמנהל המכירות של החברה בישראל וזו הסתכמה בכמה עשרות מיליוני דולרים בשנה.

קופיט (43) מצטרף ל-EMC לאחר כארבע שנים בהן כיהן כמנהל המכירות של חברת נטאפ (Netapp) ליבשת אפריקה, המתחרה של EMC בשוק האחסון. לפני הצטרפותו לנטאפ, שימש קופיט כסמנכ"ל המכירות של גילת סטקום באפריקה.

גם חברת סיסקו ישראל מצטרפת לשינויים הפרסונליים בהיי-טק הישראלי, והודיעה בסוף השבוע על מינויו של בועז מעוז (40), שייכנס לתפקיד מנכ"ל פעילות המכירות של החברה ישראל, בימים הקרובים.

מינויו של מעוז מגיע לאחר תקופה של כ-7 חודשים בה פועלת החברה ללא מנכ"ל מקומי לאחר שהמנכ"לית הקודמת, בינה רזינובסקי, עזבה את התפקיד בנסיבות לא ברורות במארס השנה.

מעוז הוא עובד ותיק בסיסקו ישראל, ובתפקידו האחרון שימש כאחראי הבכיר על השוק המסחרי וניהול השותפים העסקיים.

סיסקו, שמחזיקה בארץ מרכז פיתוח ומכירות גדול עברה שנה לא פשוטה, בה פרשו שני מנהלים בכירים - רזינובסקי ויובל שחר, שהיה המנהל הבכיר של הפיתוח המקומי - וכן פוטרו יותר מ-100 עובדים בישראל.