חברת אלקטרה מוצרי צריכה השיקה היום (ג') קו מוצרים חדש בקטגוריות התנורים, המקררים ומכונות הכביסה.
לצורך קידום המהלך חברה אלקטרה לשף שגב משה, שישמש כמעין פרזנטור ב-3 השנים הקרובות. מלבד קמפיין פרסומי ופעילויות קד"מ, יערוך השף מפגשים עם הקהל ויכתוב מתכונים. ההשקעה הכוללת במהלך עומדת על כ-1.7 מיליון דולר.
קו הפרימיום של החברה יגיע תחת השם Electra Chef ויציג מוצרים מתחום הבישול והאפייה, כאשר מחירם ינוע מ-2,500 שקל עד 7,000 שקל. קו ה-Cool יכלול מקררים מ-4,700 שקל עד 13,000 שקל, וקו ה-Soft יציג מכונות כביסה מ-1,700 שקל עד 3,400 שקל.
מלבד קו מוצרי הפרימיום, אלקטרה תציע את קטלוג הקלאסיק שלה, הכולל מקררים, כיריים, תנורים, מדיחי כלים, מכונות כביסה, מייבשים, מקריים ומקפיאים, במחירים מ-1,700 שקל עד 3,500 שקל.
"שוק מוצרי החשמל מגלגל היום 7 מיליארד שקל", אומר יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, "בשנה האחרונה ראינו מלחמת מחירים קשה וירידה ברווחיות. כמו כן, היתה ירידה בכל הקטגוריות של המוצרים ובעיקר במותגים הפרטיים. הסיבה לכך היא שאנשים מעדיפים להוסיף סכום כסף קטן ולקנות מותג מוכר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.