אתר winwin נכנס ליד שנייה: מעלה קטגוריה למוצרים משוק הפשפשים

הקטגוריה החדשה כוללת רהיטים ישנים, פריטי אספנות, בגדים וכלי בית, כשהמטרה היא לחסוך לרוכשים את זמן השיטוט בשוק ■ עם זאת, לא ניתן לרכוש את הפריטים און-ליין - והרוכשים עדיין ייאלצו לרכוש את המוצר בשוק עצמו

אתר הלוחות winwin של קבוצת "ידיעות אחרונות" נכנס לזירת מוצרי יד שנייה; האתר העלה לאוויר קטגוריה מיוחדת המוקדשת למוצרים הנמכרים בשוק הפשפשים בתל-אביב.

במסגרת הפרוייקט צולמו מעל ל-1,000 תמונות של פריטים נבחרים מהשוק, במטרה לסייע לקונים לבצע חיפוש מוצרים ולאפשר למוכרים להגדיל את המכירות שלהם.

בין הפריטים ניתן למצוא רהיטים ישנים, פריטי אספנות, בגדים וכלי בית, כאשר המטרה העיקרית בפרוייקט הזה היא לחסוך לרוכשים את זמן השיטוט בשוק. אולם, לא ניתן לרכוש את הפריטים און-ליין, ורוכשים פוטנציאליים עדיין ייאלצו לרכוש את המוצר בשוק עצמו.

לדברי מיכאל אביזמיל, בעל חנות בשוק הפשפשים, "היוזמה עם winwin היא שונה ומבורכת. היא עוזרת לקדם את העסקים שלנו - דבר שלו אנו זקוקים. זוהי עוד דרך חשובה לתת במה ולפרסם את המוצרים שאנו מוכרים בשוק, ואנו מעריכים אותה מאוד".