"האח הגדול" שוב בראש טבלת הרייטינג השבועית עם 30.5%

פרק ההדחה של תוכנית הריאליטי של קשת הגיע למקום השני בטבלה עם רייטינג של 30.2% ■ "צחוק מעבודה" של רשת יורדת למקום התשיעי, ו"הישרדות" של ערוץ 10 עולה לרייטינג של 19.4% לקראת הגמר

לאחר נסיגה קלה, "האח הגדול", הריאליטי המצליח של קשת, חוזר לגבולות הרייטינג הסבירים שלו - 30% צפייה לפחות. שני הפרקים ששודרו בשבוע שעבר התייצבו בראש הטבלה השבועית.

"עובדה", באחת התוכניות החזקות השבוע, מוכיחה כי עיסוק בנושא הצבאי הוא בהחלט אחד הצדדים החזקים של התוכנית, ולראיה - עלייה של 3.5 נקודות רייטינג לעומת השבוע שעבר.

"מעורב ירושלמי" של קשת רשמה שיא עונתי עם רייטינג של של 18.8%.

באופן יוצא דופן, תוכנית האקטואליה הנצפית של השבוע האחרון היא דווקא "חדשות השבת" בהגשת דני קושמרו. התוכנית אף גוברת על הממוצע השבועי של מהדורת החדשות המרכזית. ככל הנראה, פרק מסקרן של "משפחה חורגת" ששודר מיד לאחר מכן הוא זה שהביא לנתונים הגבוהים. התוכנית של רשת, בהגשת אלון גל, הביאה רייטינג של 19.2%.

רשת אמנם רחוקה בנתוניה מ"האח הגדול", אולם השבוע לפחות אחת מתוכניותיה מצליחה לחצות את רף 20 האחוזים. "כלבוטק", עם תחקיר האיש שנישא כדי לעשוק את אשתו, מושך את הקהל ומביא לתוכנית רייטינג של 21.1%.

"צחוק מהעבודה", שהתרגלה כבר להיות התוכנית הנצפית של רשת, יורדת אל המקום התשיעי ברשימה השבועית, כאשר "הישרדות" של ערוץ 10 מראה סימני התקרבות לגמר, עם רייטינג של 19.4% צפייה ביום רביעי האחרון וקרוב ל-440 אלף צופים.

ממוצע הרייטינג השבועי של חדשות ערוץ 10 ניצב על 10% בלבד, ואילו הממוצע השבועי של "מבט", מהדורת החדשות של ערוץ 1, הוא 6.1% צפייה.

44