שופרסל בודקת מול טרה אפשרות לייצור מותג פרטי בתחום החלב

עם זאת מדובר בהתעניינות כללית, ולפי שעה אין בשופרסל תוכנית מעשית לכניסה לשוק החלב עם מותג פרטי

האם שופרסל תחל בקרוב לייצר מותג פרטי בתחום החלב? רשת שופרסל פנתה למחלבות טרה והתעניינה לגבי אפשרות עקרונית שטרה תייצר עבור הרשת מותג פרטי בחלב.

מדובר בבדיקה כללית ששופרסל עורכת, יחד עם בחינה של כניסה לקטגוריות נוספות. השיחה בין הצדדים התקיימה כבר לפני מספר חודשים, ולא היה לה המשך.

יתרה מכך, בשופרסל אין כרגע כל תוכנית מעשית לכניסה לשוק החלב באמצעות מותג פרטי, וזאת נוכח מורכבות השוק. שוק החלב מאופיין בקטגוריות בסיסיות בעלות שיעור רווחיות נמוך ובחיי מדף קצרים במיוחד, ודורש מערכת בקרת איכות טובה במיוחד. בנוסף, שיעור החזרות המוצרים גבוה.

בכל מקרה, גם אם שופרסל תחליט להיכנס לשוק החלב - ההערכה היא כי טרה, הנמצאת בבעלות קבוצת קוקה-קולה, לא תייצר עבורה מותג פרטי לאור האסטרטגיה של קוקה-קולה שלא לייצר מותגים פרטיים.

בשנה החולפת הרחיבה שופרסל באופן משמעותי את פעילותה עם המותג הפרטי "שופרסל". לאחרונה היא אף נכנסה עם המותג לקטגוריית טבלאות השוקולד.

הרשת דיווחה כי שיעור מכר המותג הפרטי בקטגוריות בהן היא פעילה הגיע ל-11% מכלל המכר.