הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: ויזה כאל

הפרסומת, תחת הכותרת "מבצע אחד ועוד אחד", הינה גירסה הומוריסטית לשיר "עם אחד עם שיר אחד" ■ Twisted Fly: מרבית הגולשים הביעו דעה שלילית אודות הקמפיין, והשיחה אודותיו בלטה בעיקר בטוויטר

בראש דירוג הפרסומות המדוברות השבוע ברשת ניצבת הפרסומת של חברת כרטיסי האשראי ויזה כאל, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, שחוללה 28% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות.

הפרסומת, תחת הכותרת "מבצע אחד ועוד אחד", הינה גירסה הומוריסטית לשיר "עם אחד עם שיר אחד", שנועד במקורו לגיוס האמנים למען הנפגעים באפריקה.

בקמפיין משתתפים זמרים שונים, ואליהם מצטרף הפרזנטור הקבוע של ויזה כאל, שי אביבי. השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה ב-3 זירות שיחה מרכזיות: פורומים, פייסבוק וטוויטר, כאשר השיחה בטוויטר היתה הנרחבת ביותר.

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 68% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים בנוגע לפרסומת. 71% מגולשים הביעו דעה שלילית בנוגע לפרסומת וטענו בין היתר כי הפרסומת לא טובה, עצובה ומבזה את האמנים המשתתפים בה.

לעומתם, רק 29% הביעו דעה חיובית בנוגע לפרסומת, כשבין היתר נטען כי היא משעשעת וכי השיר בפרסומת מעלה רגשות נוסטלגיים.

מחולל השיחה השני, שהיווה 32% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בזמרים המופיעים בפרסומת.

70% מהגולשים לעגו לאמנים המופיעים בפרסומת, בין היתר דובר על נואשות "אמני העבר" ועל הצורך שלהם בפרסום ובכסף. כמו כן דובר על הופעתם החיצונית. 20% מהגולשים אהבו את שילובם של "אמני העבר" בפרסומת וחילקו להם סנטימנטים חיוביים.

במקום השני בדירוג ממוקמת הפרסומת של רנו, לאחר כשבועיים בראש הדירוג, עם 17% מהיקף השיחה ברשת. במקום השלישי ממוקמת הפרסומת לשקדי המרק של אסם עם 15% מהיקף השיחה.

22