HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל

באומן-בר-ריבנאי, שחתום על קמפיין HOT, בולט השבוע גם עם קמפיין לסופר-פארם בהשקעה של 1.8 מיליון שקל

חברת HOT מחליטה להגדיל את נתח השוק של הממיר המקליט HOT מג'יק המתחרה ב-yesMax, והתוצאה היא סרטון מושקע ומשעשע בכיכובו של משה איבגי, כוכב "הבורר", ושאר השחקנים בסדרה.

השבוע נרשמה לקמפיין של HOT הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2 מיליון שקל. הסרטון גם זכה בברנז'ה לתגובות מפרגנות, והוא ממחיש לעיתים עד כמה ששפיץ קריאייטיבי אחד קטן, במקום הנכון, עושה את ההבדל בין "עוד פרסומת" לבין "ראית את הפרסומת?".

ובהערת ביניים: תופעת הממירים המקליטים היא מעניינת. יש לזכור כי למרות שהממיר מוצג ככלי עזר לצופה וכגאדג'ט סקסי, הוא טומן בחובו את זרעי הפורען המתממש בחלקים מסוימים של העולם המערבי על המודל הכלכלי של הטלוויזיה המסחרית: צפה בתכנים חינם תמורת צפייה בפרסומות.

באומן-בר-ריבנאי, שחתום על המהלך של HOT, בולט השבוע גם עם פרסום לסופר-פארם, שחוזרים מדי ינואר לפרסם את מבצע ה-HAPPY SALE.

במקום השלישי בטבלה ממוקמת פרטנר, המוכיחה כי הסנדלר לא הולך יחף, ומעלה את הפרסומת לאפליקציית MY ORANGE המאפשרת לצפות במצב החשבון החודשי באמצעות ה-iPhone.

ואם בסלולר עסקינן, נציין את סוני אריקסון שהמתינו בסבלנות עד שתעבור הסופה הפרסומית של ה-iPhone, ועלו השבוע בקמפיין מבית אדלר-חומסקי&ורשבסקי עם קמפיין למכשירים החדישים והמשוכללים שלהם, תחת השמות מעוררי הסקרנות: AINO, SATIO ו-XPERIA.

המשביר לצרכן מרים את רף המבצעים השבוע: בוחרים 3 פריטים ומשלמים על אחד בלבד. על הקמפיין חתום מקאן-אריקסון.

המותגים המושקעים

1. HOT - כ-1,933,687 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. סופר-פארם - 1,832,161 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. פרטנר - 1,566,027 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

4. המשביר לצרכן - 1,162,193 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. סוני אריקסון - 1,076,379 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

* מגזר כללי, כל המדיות, מחיר ריאלי, תאריכים: 8-14/1/10.

** במקרים בהם הופיעו מספר משרדי פרסום נרשם המשרד בעל המחיר הגבוה מביניהם.

*** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.