סקר הפרסומות: yes הכי אהובה, HOT הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הפרעונים של yes היא האהובה ביותר למרות שכלל לא שודרה השבוע ■ פרסומת "הבורר" של HOT היא המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית

הפרסומת של HOT באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירה של 6%. ברשימת הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת במקום השני והמכובד עם שיעורי אהדה של 18.1%.

ההצלחה המרשימה של הפרסומת באה על רקע השקעה תקציבית נרחבת, כאשר הפרסומת של HOT הינה הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר למרות שלא שודרה השבוע. במקביל העלתה החברה השבוע קמפיין חדש לשירות yesMax HD.

זהו השבוע השני ברציפות בו מדורגת הפרסומת של yes ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרה. בהשוואה לשבוע שעבר חלה עלייה משמעותית בשיעורי האהדה לפרסומת, כאשר השבוע היא זוכה היא לשיעורי אהדה גבוהים יחסית של 20%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי התחרות בין חברות הטלוויזיה בזירה הצרכנית על נתח השוק באה לידי ביטוי גם בתחרות על אהדתו של הצרכן, כאשר השבוע הפרסומות של חברות הטלוויזיה תופסות את שני המקומות הראשונים ברשימת הפרסומות האהובות.

מילקי של שטראוס ממוקמת במקום שלישי בדירוג הפרסומות האהובות שבוע שני ברציפות, והפרסומת של פלאפון באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי מדורגת ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות למרות שלא שודרה במהלך השבוע האחרון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במספרן ביחס לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 225 (לעומת 230 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ- 36.9 מיליון דולר (לעומת כ-34.9 מיליון בשבוע שעבר).

דירוג האהובות והזכורות