בריקמן זכה בתקציב הפרסום של מכללת וינגייט

היקף התקציב, שטופל עד עתה בידי משרד הפרסום יורו תל-אביב, יעמוד על 3 מיליון שקל בשנה

משרד הפרסום בריקמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של המכללה האקדמאית בוינגייט - כך נודע ל"גלובס". כחלק מהמכרז שנערך הודיעה הנהלת המכללה כי היקף התקציב הצפוי יעמוד על כ-3 מיליון שקל.

מכללת וינגייט הינה מכללה עצמאית המוכרת על-ידי המועצה להשכלה גבוהה. המכללה עוסקת בתחומי החינוך הגופני ומעניקה תואר ראשון ושני בתחומים הקשורים לכך.

עד עתה טיפל בתקציב הפרסום של מכללת וינגייט משרד הפרסום יורו תל-אביב, אולם מאחר שהמועצה להשכלה גבוהה קבעה לאחרונה כי הגופים הכפופים לה ינהלו מכרזים על תקציבי הפרסום שלהם, יצאה המכללה למכרז מסודר.

לצורך בחירת משרד הפרסום דרשה המכללה תנאי סף שכללו בין היתר את האפשרות לתת שירות של יכולות קריאייטיב, פלנינג, מדיה, אינטרנט וכדומה.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לשלב הראשון שכלל עמידה בתנאי סף שהוגדרו על-ידי המכללה ניגשו 12 משרדים ביניהם: גליקמן-נטלר-סמסונוב, גלר-נסיס ויורו תל-אביב.

עוד ניגשו מקבוצת אדלר-חומסקי שני משרדים: המשרד החיפאי שפי והמשרד המגזרי טריו. בנוסף ניגשו גם לין&לין, פוקס אנד פרנדס, בילצקי, בריקמן ועוד. בתום שלב זה הוחלט כי לשלב השני יעלו משרדי הפרסום גליקמן, בריקמן, בילצקי ויורו, אך גליקמן החליטו כי הם פורשים מהמכרז ולא התמודדו על התקציב. השלב השני כלל מצגת משרד ופיתרון אסטרטגי למכללה.

פרסום בריקמן נמצא בבעלות גדעון וטל בריקמן. בין הלקוחות המובילים של המשרד נמנים קמור רכב, צומת ספרים, חלק מתקציב שופרסל, פוינטר, השכרת רכב באג'דט, קבוצת בסר, סימנס ועוד.