כפי שנחשף ב"גלובס": ישראל דוד מונה למנכ"ל חברת כאל

בתפקידו האחרון כיהן דוד כמשנה למנכ"ל דיסקונט וראש החטיבה הקמעונאית ובנוסף, שימש כיו"ר בנק דיסקונט למשכנתאות וכדירקטור בחברת כאל ■ "גלובס" חושף: קנס של 8 מיליון דולר לכאל על סליקת הימורים באינטרנט

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", ישראל דוד, משנה למנכ"ל בנק דיסקונט וראש החטיבה הקמעונאית, מונה הבוקר (יום א'), על ידי דירקטוריון כאל לתפקיד מנכ"ל החברה. דוד יחליף את בעז צ'ציק שפרש מתפקידו. כזכור, צ'צ'יק הודיע על התפטרותו בעקבות כשלים וליקויים בסליקת כרטיסי אשראי בעלי סיכון גבוה כמו תוספי מזון והימורים.

בתפקידו האחרון כיהן דוד כמשנה למנכ"ל דיסקונט וראש החטיבה הקמעונאית ובנוסף, שימש כיו"ר בנק דיסקונט למשכנתאות וכדירקטור בחברת כאל. דוד הצטרף לדיסקונט בשנת 2002, כראש חטיבת השיווק והתכנון האסטרטגי. החל משנת 2006, כיהן דוד כראש החטיבה הקמעונאית ולפני כשנה מונה למשנה למנכ"ל הבנק.

גיורא עופר, יו"ר כאל אמר: "ישראל דוד מביא עימו לתפקיד ניסיון בנקאי של הרבה שנים בתחום הקמעונות וחשיבה אסטרטגית שיווקית. אני בטוח שיחד עם צוות העובדים המסור של Cal, וההיכרות שלו עם החברה יצליח ישראל דוד, להוביל את כאל לשיאים חדשים ולהמשיך את צמיחתה בשוק כרטיסי האשראי בישראל". דוד יכנס לתפקידו ב-1.4.2010.