מזכירה נוספת של אולמרט על ההאזנות: "זה היה קוד סודי בלשכה"

פזית בן-ישראל פירטה את האישים שלהם האזינה: רה"מ דאז, אריאל שרון; השר דאז, בנימין נתניהו; מנכ"ל משרד התמ"ת לשעבר, רענן דינור; יועצו של אולמרט לשעבר, עובד יחזקאל; וכן פרקליטו של אולמרט, אמנון דנקנר

אחת מעובדות לשכתו של אהוד אולמרט, פזית בן-ישראל, פירטה הבוקר (ג') בבית המשפט את שמות האנשים שלהם האזינה כאשר שוחחו בטלפון עם אולמרט בעת שכיהן כשר התמ"ת. כך דווח בגלי צה"ל.

בין האישים שלהם האזינה: ראש הממשלה דאז, אריאל שרון; השר דאז, בנימין נתניהו; מנכ"ל משרד התמ"ת לשעבר, רענן דינור; יועצו של אולמרט לשעבר, עובד יחזקאל; וכן פרקליטו של אולמרט, אמנון דנקנר.

במהלך עדותה אמרה בן-ישראל כי היא מניחה שאולמרט לא ידע על כך שראש לשכתו לשעבר שולה זקן הורתה לעובדות הלשכה להאזין לשיחותיו: "זה היה קוד סודי בלשכה, אף אחת לא מדברת על זה. זה פשוט לא משהו שמדברים עליו. זה דבר שנעשה בשקט, בחשאיות", אמרה בן-ישראל.

נזכיר כי אתמול (ב') נחקרו שתי המזכירות הראשונות מלשכתו של אולמרט בעת תקופתו כשר התמ"ת. השתיים העידו כי האזינו לשיחות רבות של אולמרט לפי הוראתה של זקן.

"שולה זקן הורתה לנו להאזין לשיחותיו של אולמרט. הדבר נעשה או באמצעות סימן מוסכם של נגיעה באוזן, או באמצעות סימן שכתבה במחברת... מי שהאזין, זה מי ששולה ביקשה. מרגע ששולה נתנה סימן להאזין, זה היה נוהל בין המזכירות לבין שולה", סיפרה המזכירה ורד עובדיה.

פרקליטה של זקן טען כי אולמרט ידע על ההאזנות, וכי הן נעשו כעניין שבשגרה בלשכה. ואולם, עובדיה טענה כי אולמרט לא היה מודע להאזנות.

המזכירה השנייה שהעידה, קרן כהן, מסרה כי אינה יודעת אם אולמרט היה מודע לכך.‏