רונן גור פונארוב מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי, במקום גיא גורן שעזב.
גם שירה רוזנשטיין מצטרפת למשרד כאחראית על כל פעילות הניו-מדיה וכמנהלת לקוחות. רוזנשטיין מצטרפת למשרד לאחר 8 שנים שבהן שהתה בניו-יורק ועבדה בין היתר בהקמת מחלקת השיווק הדיגיטלי ב-MTV נטוורקס.
כפי שפורסם ב"גלובס", בתקופה האחרונה עובר משרד הפרסום פוגל-אוגילבי סדרת שינויים, שבאו לידי ביטוי בין היתר בשינוי ובהחלפת הצוות הניהולי. הצעד המשמעותי הראשון היה ניתוק שיתוף-הפעולה בתחום המדיה עם יוניברסל מקאן והתקשרות עם קבוצת הפרסום אדלר-חומסקי.
תקופה קצרה לאחר מכן מונתה לתפקיד המנכ"לית עדנה מאור, לשעבר סמנכ"ל השיווק ב"גלובס" וקודם לכן בכירה במשך שנים ארוכות במשרד אדלר-חומסקי.
גם גור פונארוב עשה חלק ניכר מהקריירה שלו באדלר-חומסקי: הוא שימש שם כמנהל קריאייטיב וכקופירייטר ללקוחות גדולים. בשנה האחרונה עבר לנהל את מחלקת הקריאייטיב של משרד הפרסום "אברהם".
עדנה מאור, מנכ"לית פוגל-אוגילבי, מסרה: "כניסתם של גור פונארוב ורוזנשטיין הינה חלק מהשינוי הכולל שעובר המשרד בדרכו החדשה, זאת כדי לתת מענה עדכני ורלוונטי ללקוחותינו בעולם דינמי ומשתנה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.