הדרמה בשיאה: "חטופים" בראש טבלת הרייטינג השבועית

סדרת הדרמה של זכיינית ערוץ 2 קשת רשמה השבוע רייטינג של 27.5% - הגבוה ביותר מאז השקתה ■ קשת הכניסה 6 תוכניות לטבלה השבועית, ורשת - תוכנית אחת בלבד

הסדרה "חטופים" ששודרה אמש (שבת) על-ידי זכיינית ערוץ 2 קשת הגיעה השבוע לראש טבלת הרייטינג עם נתון יפה של 27.5% ו-683 אלף צופים. מדובר בנתון הגבוה ביותר של התוכנית מאז השקתה. רגע השיא (28.8% רייטינג) נרשם בעת שיעל (עדי עזרוני) התעמתה עם רוח הרפאים של עמיאל (אסי כהן).

באופן כללי זה היה שבוע מוצלח מאוד לקשת, ששולטת בטבלה השבועית עם 6 תוכניות. הזכיינית המתחרה רשת הכניסה תוכנית אחת, ושאר התוכניות שייכות לחברת חדשות ערוץ 2.

במוצ"ש הכניסה קשת למקום השני בטבלה את התוכנית "מה אתם הייתם עושים?" של חיים הכט, לאחר שרשמה רייטינג של 26.1% ו-650 אלף צופים.

את השלישייה המובילה סוגר פרק נוסף בעונה השלישית של "סופר נני", לאחר שמיכל דליות השיגה רייטינג של 25.2% ו-575 אלף צופים.

תוכניות החדשות בסוף השבוע, אולי עקב פרשת ענת קם וחשיפת השחיתות סביב מתחם הולילנד בירושלים השיגו השבוע נתוני צפייה נאים, והן ממוקמות גבוה במעלה הטבלה השבועית. "אולפן שישי" רשמה רייטינג של 21%, ו"חדשות השבת" השיגו נתון דומה של 19.8%. ממוצע הרייטינג של מהדורות חדשות 2 עומד השבוע על 19.7%.

התוכנית "עובדה", שהציגה את סיפורו של הנער טומי חולה הסרטן וכתבה על הכדורגלן ברוך דגו, הגיעה למקום השישי בטבלה עם רייטינג של 19.9%.

במקום התשיעי נמצאת הסדרה "חתונה ישראלית", ששודרה בקשת לאחר שכבר שודרה בעבר בחברת הלוויין yes. השידור בערוץ 2 השיג רייטינג של 17.5%. יש לציין כי גם בעבר, תוכניות ששודרו בכבלים ובלוויין זכו להצלחה לאחר שנקנו על-ידי זכייניות ערוץ 2. כך למשל התוכנית "סרוגים", שהעונה השנייה שלה משודרת בימים אלה ב-yes, זכתה להצלחה רבה כששודרה על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת, בזמן שזו החזיקה בימי השידור בסוף השבוע.

סוגרת את הטבלה השבועית התוכנית היחידה של רשת בטבלה - לקט של "צחוק מהעבודה", שרשמה רייטינג של 17% ו-402 אלף צופים.

111
 111