חברת נובי הישראלית זכתה בתקציב לבניית אסטרטגיה ומיתוג מחדש עבור חברת יין שיאנג. החברה, הממוקמת במרכז סין, מנהלת מספר מותגים בתחום האורגני הכוללים מוצרי חלב, קמח אורגני, בשר אורגני, דשנים ומוצרי קוסמטיקה מבוססים על מוצרים חלביים בתחום האנטי-אייג'ינג.
מותג החלב של החברה - גואיי - הוא מנוע הצמיחה המרכזי של החברה. החברה היא חברה פרטית ומנהלת מחזור מכירות של כחצי מיליארד שקל לשנה.
חברת נובי נבחרה לאחר תחרות בין חברות מארה"ב, בריטניה, ישראל וסין. במסגרת הפרויקט תבנה נובי אסטרטגיה כוללת לחברה ותמתג מחדש את החברה האם הסינית.
כמו כן תמתג נובי את חברת החלב, תבנה אסטרטגיה ותעצב מחדש את האריזות של קווי המוצר של החברה.
הפרויקט כולו, במהלכו יוחלפו לגמרי מותגי החברה ויעוצבו אריזות מוצרי החלב מחדש, מוערך בעלות כוללת של 2 מיליון דולר.
על תהליך בחירת ספק בינלאומי ולא מקומי למיתוג החברה אמר חנוך רבינוביץ, הבעלים והאסטרטג של חברת נובי: "יין שיאנג עומדת להפוך לחברה בינלאומית ב-5 השנים הקרובות. לקראת מהלך הצמיחה החליטו בחברה הסינית להשתמש בסוכנות בינלאומית, שתביא רוח חדשה לאסטרטגיה ותפיסת השיווק של החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.