נענע10 ומיקרוסופט יקימו גוף משותף למכירת מדיה מקוונת

הגוף שייקרא MASA יציע למפרסמים שטחי וכלי פרסום מפולחים, בניסיון לשבור את הדואופול של שוק הפרסום הישראלי - וואלה ו-ynet, ובניסיון להפוך לגוף המדיה האינטרנטי הגדול בישראל

פורטל נענע10 ומיקרוסופט הודיעו היום (א') על הקמתו של MASA, גוף מכירת מדיה מקוונת שיציע למפרסמים שטחי וכלי פרסום מפולחים. זאת כחלק מהמהלך למיזוג הפעילויות של נענע10 ומיקרוסופט, שהחל לפני מספר חודשים וזכה לאחרונה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

שני הצדדים הסכימו על הקמת גוף מכירת מדיה משותפת בניסיון לשבור את הדואופול של שוק הפרסום הישראלי - וואלה ו-ynet, ובניסיון להפוך לגוף המדיה האינטרנטי הגדול בישראל.

במסגרת ההסכם, MASA תציע את שטחי הפרסום בנכסים הטכנולוגיים של מיקרוסופט ושטחי פרסום בתכני הפורטל נענע10, בין היתר בתכני ערוץ 10 וישראבלוג, לצד שטחי פרסום בפייסבוק, בהתאם להסכם בין נענע10 והרשת החברתית הפופולרית.

גיא אליאב, מנכ"ל נענע10, מסר בתגובה כי "הקמת MASA תחולל מהפכה. אנו עובדים על שיתוף-הפעולה עם מיקרוסופט ופייסבוק זמן רב, והצלחנו להשלים מהלך שיספק ערך חדש למפרסמים בישראל. MASA רואה לנגד עיניה את המפרסמים ובונה את החבילה שמתאימה לכל מפרסם".

עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האון-ליין של מיקרוסופט ישראל, הוסיף כי "MASA יהפוך Must Have בכל קמפיין פרסומי בישראל. המפרסמים יגידו עיתונות, טלוויזיה ו-MASA".

לדברי הצדדים, MASA כוללת את מספר הגולשים הגדול ביותר בישראל, לרבות ערוץ 2 ו"ידיעות אחרונות", והמגוון הרחב יאפשר לה להציע חבילות פרסום מפולחות ומדויקות.

גוף המדיה יתבסס על מערכת טכנולוגית לניהול קמפיינים, המבוססת על הפיתרון של חברת צ'קמייט, ומספר העובדים בו עומד על 15 איש.