הושלמה עסקת מכירת מניות קשת לבתו של יצחק תשובה

גל נאור, בתו של תשובה, רכשה 20% בזכיינית ערוץ 2 מידי לאומי פרטנרס מקבוצת בנק לאומי תמורת כ-6 מיליון דולר ■ כעת הופכת משפחת תשובה לבעלת המניות השנייה בגודלה בקשת, אחרי מוזי ורטהיים

הושלמה עסקת מכירת מניות קשת לגל נאור. בתו של יצחק תשובה רכשה 20% בזכיינית ערוץ 2 מידי לאומי פרטנרס מקבוצת בנק לאומי .

התמורה בגין אחזקות לאומי בקשת עומדת על כ-6 מיליון דולר, כאשר סכום זה כולל בתוכו את הלוואות הבעלים בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שכבר הועמדו לשידורי קשת על-ידי לאומי פרטנרס. הזכות לקבלם הומחתה לנאור כחלק מהתמורה ששולמה.

כעת הופכת משפחת תשובה לבעלת המניות השנייה בגודלה בקשת, אחרי מוזי ורטהיים, בעל השליטה בזכיינית המחזיק ב-51% מהמניות.

נאור ונציגו של תשובה עידן וולס, שהוביל את המהלכים לביצוע העסקה, ימונו לחברי דירקטוריון בקשת.

נאור הינה בעלת תואר באדריכלות מאוניברסיטת Pratt Institute שבניו-יורק. בשנת 2001 פתחה גל בישראל את GNA (Gal Nauer Architect), סטודיו בינלאומי לעיצוב ואדריכלות, שסניף נוסף שלו נפתח בשנת 2004 בניו-יורק. בין היתר שימשה נאור כאדריכלית הראשית והמעצבת של פרויקט מלון הפלזה בניו-יורק, והיתה מעורבת במספר רב של פרויקטים ברחבי העולם בתחום העיצוב והאדריכלות.

בשם קבוצת לאומי הובילה את העסקה לאומי פרטנרס בהובלתו של מנכ"ל החברה אבי זלדמן, ועו"ד מיכל רבינוביץ, סמנכ"ל לאומי פרטנרס, וכן עוה"ד דליה טל, יהודית גל-אור ואמיר סולר ממשרד קנטור אלחנני טל ושות'. את G.N. Communications Industries Ltd ייצגו בעסקה עוה"ד ליאור פורת ומאיר לוין ממשרד עו"ד גורניצקי ושות'.