רשת מאיימת לחלט ערבויות מפולאר תקשורת ואביב גלעדי

בשל המצב הקשה אליו נקלעה רשת, אודי רקנאטי נדרש להעביר 6.2 מיליון שקל, ופולאר תקשורת נדרשת להעביר 4 מיליון שקל ■ לטענת היועצת המשפטית של רשת, השניים לא עומדים בהתחייבותם לזכיינית

זכיינית ערוץ 2 רשת מאיימת לחלט ערבויות מבעלי מניותיה, פולאר תקשורת ואביב גלעדי, אם אלה לא יעבירו בתוך ימים ספורים 5 מיליון שקל. במכתב חריף ששלחה היועצת המשפטית של רשת, עו"ד אילאיל לבנת, היא כותבת כי השניים לא עומדים בכתב ההתחייבותם לזכיינית.

"על-פי כתבי ההתחייבות, התחייב כל אחד מכם להעמיד לרשות רשת, מיד עם דרישתה הראשונה בכתב, כל סכום עד לסכום ההגבלה הנקוב", כתבה לבנת.

בהמשך נכתב: "נכון למועד הדרישה, סכום ההתחייבות שניתן על-ידי כל אחד מכם הינו 6.2 מיליון שקל על-ידי אודי רקנאטי (שותפו של אביב גלעדי) ו-4 מיליון שקל על-ידי פולאר תקשורת ".

"כידוע לכם", נכתב במכתב, "מצבה הכלכלי של רשת בשנים האחרונות הינו בכי רע. לרשת חובות כבדים לבנקים המממנים את פעילותה, והפסדיה בשנים 2008-2009 בלבד עומדים על כ-117 מיליון שקל. לנוכח מצבה החמור הוחלט ב-3 במאי על העמדת כספים מיידית מכל בעלי המניות שלה לצורך פעילותה בסך 15 מיליון שקל".

במכתבה מציינת עו"ד לבנת כי סכום זה מהווה חלק מהסכום הכולל שהנהלת החברה דורשת - 50 מיליון שקל - על מנת להמשיך את פעילותה.

על-פי המכתב, לרשת עדיין חסרים 4.95 מיליון שקל. זאת לאחר - כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס" - שרק בעלי המניות אודי אנג'ל ומיכאל שטראוס העבירו את חלקם היחסי בבעלויות.

"לפיכך", נכצב, "לרשת לא נותרה ברירה אלא לפנות אליכם בדרישה יוצאת דופן אך בלתי נמנעת, להעמיד לרשותה באופן מיידי נוכח התחייבותכם הבלתי חוזרת את הסכום החסר, וזאת בחלוקה של 3 מיליון שקל מאת אודי רקנאטי ו-1.95 מיליון שקל מפולאר תקשורת".

את תגובת פולאר לא היה ניתן להשיג, ומאביב גלעדי לא התקבלה תגובה עד לפרסום הידיעה.