גם חדשות 2 רכשה את תקצירי המונדיאל עבור 200 אלף שקל

מדובר בגוף השני שרוכש התקצירים, אחרי ערוץ הספורט ששילם עבורם סכום דומה ■ מי שממשיך לשדר קטעים מהמשחקים למרות שלא רכש את הזכויות הוא ערוץ 10; ברשות השידור שיגרו מכתב לפני תביעה משפטית

חברת חדשות ערוץ 2 רכשה מרשות השידור את זכויות השידור של תקצירי המונדיאל עבור 200 אלף שקל. מדובר בגוף השני שרוכש את התקצירים, אחרי ערוץ הספורט ששילם עבור הזכויות סכום דומה.

במסגרת התקצירים תוכל חברת חדשות ערוץ 2 לשדר בכל מבזקיה ומהדורותיה רגעים מתוך המשחקים המשודרים בערוץ 1 ובמסגרת שידורי זכיינית ערוץ 2 רשת.

מי שממשיך לשדר קטעים מתוך המשחקים למרות שלא רכש את הזכויות הוא ערוץ 10. לאחרונה אף שיגרה רשות השידור לערוץ 10 מכתב התראה לפני תביעה משפטית, ובו דרישה להפסיק לאלתר לשדר קטעים כל עוד קיבל אישור לכך.

במכתב ששלחה רשות השידור לערוץ 10 נכתב: "עשיתם שימוש לא מורשה, שיטתי וחסר תום-לב בזכויות רשות השידור, תוך נטילת חלק ניכר ומהותי מהיצירה ושידורם של כל רגעי השיא ובפרט השערים מהמשחקים".

מחדשות ערוץ 10 נמסר כי "מדובר בפניית-סרק חסרת בסיס משפטי וענייני. זכותם של צופי המהדורה המרכזית של חדשות 10 לקבל דיווח חדשותי עדכני גם מהמתרחש במונדיאל. כל דיווחיה של חדשות 10 נעשים על-פי הדין".