מירי בוהדנה ממשיכה זו העונה שלישית להוביל את הקמפיין של רשת נעלי TOGO, כשלצדה תופיע גם הדוגמנית מורן נמני.
על הקמפיין לעונת סתיו-חורף 2011 תשתכר בוהדנה סכום מדווח של כ-100 אלף דולר, ונמני - כ-60 אלף דולר.
מהרשת נמסר כי מסקרים שנערכו זיהה הציבור את הקשר בין בוהדנה לבין המותג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.