8 ימים למבצע "שופרמניה": 2,541 זוכים ב-500 אלף שקל

לפני 8 ימים החלה שופרסל ביג במבצע "שופרמניה", שבמסגרתו היא מעניקה לכל לקוח 100 ברשת את כל קניותיו בחינם ■ במהלך תקופה זו נרשם גידול של 10% בפדיונות של רשת שופרסל ביג

8 ימים מפתיחת "מבצע שופמניה" ברשת שופרסל ביג, הכתירה הרשת 2,541 זוכים שזכו בסל קניות חינם. ההערכה היא כי סכום הזכיות המצטבר עומד על כ-500 אלף שקל.

כזכור, לפני 8 ימים החלה שופרסל ביג במבצע שבמסגרתו היא מעניקה לכל לקוח 100 ברשת שופרסל ביג את כל קניותיו בחינם, ללא הגבלת סכום הקנייה או מספר הזוכים. סכום הקנייה הגבוה ביותר עמד על 5,889 שקל.

ל"גלובס" נודע כי במהלך 8 ימי המבצע נרשם גידול של 10% בפדיונות של רשת שופרסל ביג, וזאת בהשוואה לפדיונות ממוצעים בחודשיים האחרונים.

"המבצע מתוכנן בינתיים לעוד 10 ימים אבל לאור ההצלחה אנחנו שוקלים את המשכו", אומר היום (ד') ל"גלובס" מנכ"ל שופרסל, ריצ'רד הנטר.

לדבריו, המבצע לא עשה קניבליזציה בפורמטים האחרים של הרשת, שופרסל דיל ושופרסל שלי. "לקוחה שלא היתה בסניף שנתיים והחליטה לעשות קניות בגלל 'שופרמניה', זכתה ב-1,620 שקל. היא התקשרה אליי ואמרה לי 'רציתי להגיד לך שאני אקנה אצלכם ברשת עד יומי האחרון'. לקוח אחר קנה מזגן 2.5 כוח סוס - וזכה בסל של 4,700 שקל. ברגע שהוא זכה, הוא נכנס שוב לחנות וקנה עוד מזגן", מספר הנטר.