תקציב הפרסום של ynet עבר לענבר-מרחב-שקד

התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ■ ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010

תקציב הפרסום השוטף של אתר ynet עבר לענבר-מרחב-שקד - כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ועד לפני חודשים אחדים.

במסגרת התקציב יטפל ענבר-מרחב-שקד בכל הפעילות השיווקית של ynet גם ברמת המותג וגם ברמת פעילויות תוכן ספציפיות כמו השקת ורטיקלים חדשים באתר. יצוין כי הפעילות תיערך במסגרת של ריטיינר חודשי ולא על בסיס תקציב פרסום שנתי קבוע.

באחרונה טיפל ענבר-מרחב-שקד בפרויקט הפרסום לחגיגות 10 השנים לאתר ynet תחת הכותרת 20:20. במסגרת זו פורסמו מודעות תיירות בעיתונים, בהן קודמו אתרי תיירות פיקטיביים כמו כוויית וביירות עם דילים אטרקטיביים לנסיעה.

הקמפיין עלה כטיזר מבלי להסגיר מהו הגוף המפרסם ויצר באזז בענף. המסר של הקמפיין היה: אנחנו לא יודעים מה יהיה כאן בעוד 10 שנים, אבל אנחנו לבטח נהייה כאן כדי לדווח על כך. עוד הושק אתר אינטרנט עתידני ל-ynet תחת השם 20:20.

ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010.

בענבר-מרחב-שקד בחרו שלא להגיב לידיעה.