מדברים על מרקו: הפרסומת של HOT - המדוברת ביותר ברשת

Twisted Fly: כ-66% מהגולשים הביעו השבוע סנטימנט חיובי בנוגע לפרסומת, אך חלק לא הבינו את המסר שלה

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצבת השבוע הפרסומת של HOT, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שחוללה 31% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות השבוע.

הפרסומת מקדמת את תכני הילדים בערוצי HOT, באמצעות דמותו של מרקו אשר מגיע אל ביתו של צופה מן העבר ומתרעם על כך ששכחו אותו. בתגובה עונה לו הצופה כי התכנים של HOT לימודיים ומעשירים יותר מהתוכניות של פעם.

השיחה ברשת אודות הפרסומת התחוללה בשתי זירות שיחה: טוויטר (80%) ופורומים (20%).

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 55% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן בסנטימנט הגולשים אודות הפרסומת. 66% מהגולשים הביעו סנטימנט חיובי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת גאונית (87%), וכי הפרסומת מצחיקה (13%). 34% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, בטענה כי הפרסומת מרגיזה.

מחולל השיחה השני, שהיווה 32% מכלל השיחה ברשת, דן בתוכניות הילדים. 72% מהגולשים חשים כי תוכניות הילדים של היום אינן איכותיות ותורמות פחות לחינוכם מאשר תוכניות העבר. 28% מהגולשים מספרים כי הפרסומת עוררה בהם פרץ נוסטלגיה לתוכניות העבר.

מחולל השיחה השלישי, שהיווה 13% מכלל השיחה ברשת, דן בנושא המסר. 67% מהגולשים חשבו כי הפרסומת אינה ברורה, וקשה להבין אם HOT מנסה לקדם תכנים כמו של מרקו או לזלזל בהם. 33% מהגולשים טוענים כי HOT סותרת את עצמה בפרסומת, מכיוון שהתוכנית "הלב" משודרת בשירות ה-VOD של החברה.

למקום השני הגיעו שתי פרסומות עם 9% מהדיונים ברשת לכל אחת: הפרסומת של בזק והפרסומת של רשות המים.

22
 22